کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیأت بازرسی بر انتخابات چهارمحال و بختیاری:

شهروندان از طریق پیامک تخلفات احتمالی در انتخابات را به گوش وزارت کشور برسانند

7 اسفند 1394 ساعت 8:43

دبیر هیأت بازرسی بر انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: شهروندان چهارمحال و بختیاری در روز انتخابات می‌توانند موارد تخلفاتی را از طریق پیامک به گوش وزارت کشور برسانند.


محمد مراد رئیسی اردلی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: شهروندان چهارمحال و بختیاری در روز انتخابات می‌توانند موارد تخلفاتی را از طریق پیامک به گوش وزارت کشور برسانند.

وی با بیان اینکه همه شهروندان شهرستان شهرکرد می‌توانند موارد تخلفاتی را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۴۸، شهروندان شهرستان بروجن از طریق شماره ۳۰۰۰۴۵۱ و شهروندان شهرستان فارسان از طریق شماره ۳۰۰۰۴۴۵ می‌توانند گزارش دهند.

دبیر هیأت بازرسی بر انتخابات چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زمینه گزارش تخلفات احتمالی برای شهروندان لردگانی از طریق شماره ۳۰۰۰۴۴۳، شهروندان شهرستان اردل از طریق شماره ۳۰۰۰۴۴۹ و شهروندان شهرستان کیار از طریق شماره ۳۰۰۰۴۵۳ فراهم شده است تا این عزیزان بتوانند گزارش‌های خود را اعلام کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه شهروندان شهرستان سامان از طریق شماره ۳۰۰۰۴۴۷، شهروندان شهرستان کوهرنگ از طریق شماره ۳۰۰۰۴۵۲ و شهروندان شهرستان بن از طریق شماره ۳۰۰۰۴۵۴ می‌توانند نسبت به اعلام گزارش تخلفات احتمالی انتخاباتی اقدام کنند اضافه کرد: به این ترتیب هم‌استانی‌ها می‌توانند به عنوان ناظران بر انتخابات عمل کرده و ضریب وقوع تخلف به حداقل می‌رسد.

لازم به ذکر است از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده وارد مجلس شورای اسلامی و یک نماینده وارد مجلس خبرگان راهبری می‌شود و این درحالی است که 146 نفر در این استان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند و از این تعداد 49 نفر در رقابت حضور دارند.

همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز و از ۱۶ نامزد ثبت‌نامی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری سه تن وارد رقابت شده‌اند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 27591

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27591/شهروندان-طریق-پیامک-تخلفات-احتمالی-انتخابات-گوش-وزارت-کشور-برسانند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir