۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۲۷۵۱۰

جهت استقبال از مسافران نوروزي برنامه‌ريزي مطلوبي بايد صورت گيرد

معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرماندار شهرستان شهركرد گفت: مسئولان لازم است در جهت فراهم کردن زمينه‌هاي لازم استقبال از مسافران نوروزي در شهرستان شهرکرد برنامه‌ريزي لازم را انجام دهند.
جهت استقبال از مسافران نوروزي برنامه‌ريزي مطلوبي بايد صورت گيرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، مصطفي محسن‌پور معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني شهرستان شهرکرد در نشست با كميته هماهنگي امور شهرداري‌ها و دهياري‌هاي شهرستان ارائه برنامه‎هاي لازم جهت فراهم‌سازي امكانات مناسب براي استقبال از مسافران نوروزي را يكي از وظايف اين كميته برشمرد.

وي با تاكيدبر برنامه‌ريزي مطلوب مسئولان در جهت فراهم كردن زمينه‌هاي لازم استقبال از مسافران نوروزي در شهرستان، خاطرنشان كرد: روساي ادارات موظف هستند در راستاي حفظ امنيت و خدمات‌دهي مطلوب به مسافران قبل از آغاز تعطيلات ليست كشيك اداري خود را به فرمانداري شهرستان تحويل دهند.

محسن‌پور تشكيل ستاد استقبال از مسافران نوروزي، اسكان و پذيرايي از مسافران نوروزي، آماده‌سازي و پاك‌سازي محيط پارك‌ها و ميادين، برپايي سفره هفت سين در ورودي شهر، توزيع بروشورهايي جهت راهنمايي مسافران در سطح شهر، خط‌كشي محوري معابر، رنگ‌آميزي جداول و جمع‌آوري نخاله‌ها و زباله‌ها در سطح شهر را ازمهم‌ترين برنامه‌هاي استقبال ازمسافران نوروزي اعلام كرد.

وي همچنين عامل تحقق به اهداف مدنظر گرفته شده را هماهنگي و همكاري همه دستگاه‌ها و توجه بيشتر مسئولان به اين امر اعلام كرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۵۷

27 Dec 2019