۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۲۷۵۰۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

دشمن آمده تا تیشه به ریشه بزند/ مجلس همسو با آمریکا کشور را بدبخت می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آمرکایی‌ها می‌خواهند همین چند نماینده زنده و انقلابی که دربرابر آن‌ها می‌ایستند، در مجلس آینده حضور نداشته باشند اما در مقابل مجلس آینده را افراد همسو با خود آن‌ها که همین الان هم دارند راه را برای نفوذ او به کشور باز می کنند، تشکیل بدهند.
دشمن آمده تا تیشه به ریشه بزند/ مجلس همسو با آمریکا کشور را بدبخت می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام‌ محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه عشایر و قوم بختیاری مردمانی مقاوم، سخت‌کوش، تلاش‌گر و خستگی‌ناپذیر هستند افزود: بختیاری‌ها در زمان انقلاب مردمی بودند که نه‌تنها خسته نشدند و کوتاه نیامدند بلکه با نیرویی مضاعف و خستگی‌ناپذیری، مقاومت و ایستادگی، خستگی را خسته و دشمنان را مأیوس و ناامید کردند.

وی با بیان اینکه بیعت تاریخی بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن سال ۵۷ نمونه بارزی از بصیرت و هوشیاری قوم بختیاری است افزود: اعلام انزجار از بختیار توسط بختیاری‌ها یکی از افتخارات مهم این قوم غیور است، و به عنوان یک روز تاریخی و همیشه ماندگار نه تنها در تاریخ بختیاری‌های این استان بلکه در تاریخ ایران به ثبت رسیده که باید برای گرامیداشت یاد و خاطره آن هرساله اقدامات لازم را انجام دهیم.

نکونام به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ثبت این روز مهم به عنوان یک روز ملی و تاریخی در کشور اشاره و اضافه کرد: مقدمات ثبت این روز به عنوان یکی از افتخار ملی و دستارود عظیم قوم غیور بختیاری در حال فراهم شدن است و ان‌شاءالله به زودی این روز در تقویم رسمی کشور به ثبت می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه شرایط امروز کشور شرایط حساسی است بیان داشت: امروز کشور در پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته یعنی در موقعیتی هستیم که به برکت عنایت‌های الهی و هدایت‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، خون مطهر شهدا و بصیرت و هوشیاری شما مردم انقلاب اسلامی ایران در اوج عزت و استقلال قرار داریم و در برابر دشمنان و طاغوت ایستاده و دست آنان را از این کشور قطع کردیم و حالا دشمن کمربسته که این موقعیت را از این مردم بگیرد و دوباره کشور را به حالت اول بازگرداند.

وی یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند تا بار دیگر به کشور نفوذ کند و حاکمیت و اداره این مردم و کشور را در دست بگیرد و همان‌طور که خودش می‌خواهد در این کشور تصمیم بگیرد و انقلاب اسلامی ایران را از میان بردارد.

امام جمعه شهرکرد کمبودها و محرومیت‌های امروز در این استان را ناشی از ظلم و ستم طاغوت و رژیم شاهنشاهی در حق مردم این استان دانست و گفت: طاغوتیان تصمیم گرفته بودند که به استان‌های کوچک مانند چهارمحال و بختیاری توجهی نداشته باشند؛ از این‌رو هیچ‌گونه عمران، آبادانی، راه و امکاناتی به این مردم داده نشد و استان ما محروم ماند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری آبادانی و پیشرفت امروز در چهارمحال و بختیاری را غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب و دوران طاغوت عنوان و تاکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت این انقلاب امکانات و زیرساخت‌های فراوانی در چهارمحال و بختیاری ایجاد و فراهم شده است البته اعتقاد ما این است که شرایط امروز استان با آن نقطه مطلوب که رفع همه کاستی‌ها و مشکلات است، فاصله بسیار دارد و خیلی بیشتر و بهتر از این‌ها باید به شما مردم خدمت‌رسانی صورت بگیرد زیرا شأن و جایگاه شما مردم فراتر از این کارها و اقدامات است.

نکونام خاطرنشان کرد: بسته شدن راه‌ها در مناطق صعب‌العبور و برف‌گیر یکی از مشکلات عمده و همیشگی استان است این واقعاً برای ما مورد پسند و قبول نیست که در دهستان موگویی و مناطق اطراف آن بازفت، چلگرد و دوآب‌صمصامی راه عبور مردم به مدّت چند ماه بسته باشد و هیچ‌گونه امکان رفت و آمد برای مردم وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: بحمدالله مسئولان استانی برای بازگشایی راه موگویی اقدامات خوبی صورت داده‌اند و طی پیگیری‌های صورت گرفته قرار است راهی فرعی در این منطقه احداث شود ولی به دلیل برخی از تاخیرها که در روند کار پیش آمده است آنچه مدنظر بوده محقق نشده و ان‌شاالله تا سال آینده اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: انقلاب اسلامی با این هدف شکل گرفت که در هیچ منطقه‌ای محرومیت وجود نداشته باشد و به این ترتیب رو به سمتی دارد که محرومیت را به طور کامل از کشور خارج و برطرف سازد و در این راه دشمنان خلاف این را می‌خواهند و تلاش دارد و جلوی حرکت شتابان و روبه جلوی انقلاب اسلامی برای آبادانی، خدمت و حاکم کردن ارزش‌های اسلامی را بگیرد.

نکونام بیان داشت: دشمن آمادگی دارد تا هرآن‌چه دارید از شما بگیرد و متأسفانه برخی‌ها در داخل نیز نسبت به دشمنی که آمده تمام کشور و انقلاب را غارت کند و تیشه به ریشه انقلاب بزند، غافل هستند و با نگاه حسن‌ظن به او می‌نگرند و به او اطمینان دارند و دل به دشمن خوش کرده‌اند.

وی اضافه کرد: انسان عاقل به آمریکایی که خیزبرداشته تا این انقلاب و مردم را نابود کند و کشور را به وضع أسف‌بار دوران طاغوت و حاکمیت مستکبران بازگرداند، خوش‌گمان نمی‌شود؛ بلکه باسوءظن و بدگمانی با او برخورد می‌کند.

نکونام در ادامه گفت: متاسفانه برخی از دوستان ما در داخل کشور به آمریکا و اروپا وعده‌های توخالی آن‌ها خوش‌گمان هستند و با خوش‌گمانی با آن‌ها برخورد می کنند و راه را برای نفوذ آنان به داخل باز می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ تصریح کرد: مقام معظم رهبری نگران نفوذ آمریکایی‌ها و دشمنان به داخل ایران هستند و اگر پای آمریکایی‌ها در این کشور باز شود، نظام و ملت ایران را مثل گذشته نابود می‌کنند و اجازه نخواهند داد که این کشور راه خودش را برود و استقلال و عزت داشته باشد.

وی با اشاره به اظهارت صریح آمریکایی‌ها در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با صراحت می‌گویند که تا ایران و جمهوری اسلامی ایران است ما هیچ‌گونه آرامشی نداریم اما متأسفانه برخی‌ها در داخل به این آمریکا روی خوش نشان می‌دهند و می‌گویند اگر آمریکا بیاید مشکلات ما حل خواهد شد.

نکونام با تاکید بر این که تجربه گذشته کینه‌ورزی و دشمنی دیرینه آمریکایی‌ها با ایران اسلامی را اثبات کرده است افزود: انسان عاقل هیچ‌گاه یک أمر تجربه شده را دوبار تجربه نمی‌کند، چرا که می‌داند نتیجه آن چیزی جز پشیمانی نخواهد بود.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: آمریکایی‌ها جز خیانت، جنایت، دشمنی و ظلم و ستم در حق انقلاب اسلامی از خودشان چیزی به جا نگذاشته‌اند که اگر بخواهیم فهرستی از این جنایت‌ها و خیانت‌ها جمع‌آوری کنیم، یک کتاب قطور و چند جلدی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام تاکید کرد: مسئولانی که دل به آمریکا خوش کرده‌اند و تصور می‌کنند که اگر رابطه با آمریکا برقرار و پای آن‌ها به داخل کشور باز شود مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد، بدانید که این یک اشتباه بزرگ و جبران‌ناپذیر برای شما است.

نکونام خاطرنشان کرد: پیچ تاریخی که امروز انقلاب اسلامی با آن مواجه است همین تلاش برخی‌ها در درون برای باز کردن پای دشمنان به داخل کشور و دل‌خوش بودن به آن‌ها با هدف گره‌گشایی در مشکلات است که مردم باید بیدار باشند و فریب این ظاهرسازی‌ها را نخورند.

وی تاکید کرد: دشمن برای ضربه‌زدن و از بین بردن انقلاب خیز برداشته و مجهز شده است و متأسفانه برخی‌ها در داخل به این دشمن خیزبرداشته و تیزدندان لبخند می‌زنند و زمینه را برای حضور او در داخل کشور فراهم می‌کنند که این خطری بزرگ در کمین کشور است.

امام جمعه شهرکرد به موضوع انتخابات ۷ اسفند اشاره کرد و تأکید کرد: دشمن با تمام وجود به این انتخابات دل‌بسته و با یک برنامه‌ریزی خاص و به وسیله رسانه‌های تبلیغاتی خود، تلاش می‌کند که مردم را پای صندوق‌های رأی بیاورد و از آن‌ها بخواهد به آن کسانی که او می‌خواهد و همفکر و همسو با او هستند، رأی بدهند.

نکونام با تاکید بر این که مجلس همسو با آمریکا کشور را بدبخت می‌کند تصریح کرد: آمرکایی‌ها می‌خواهند همین چند نماینده زنده و انقلابی که دربرابر آن‌ها می‌ایستند، در مجلس آینده حضور نداشته باشند اما در مقابل مجلس آینده را افراد همسو با خود آن‌ها که همین الان هم دارند راه را برای نفوذ او به کشور باز می کنند، تشکیل بدهند.

امام جمعه شهرکرد به مسئله برجام نیز اشاره کرد و گفت: اگر چه برجام تا حدودی دستاورد برای کشور داشته اما واقعاً باید این سوال را پرسید که برجام با کشور چه کرد؟ چرا مسئولان آن چه در این برجام را از دست داده‌ایم را برای مردم نمی‌گویند؟ چرا گفته نمی‌شود که مابرای دست‌یابی به انرژی هسته‌ای، شهید داده‌ایم؟ چرا گفته نمی‌شود غنی سازی ۲۰ درصدی که آن را پذیرفته بودند، نهایت به ۳ونیم درصد کاهش یافت؟ چرا به مردم نمی‌گوییم که ۲۰هزار سانتریفیوژ را از دست دادیم؟ چرا گفته نمی‌شود که خارج کردن قلب راکتور آب سنگین اراک مساوی با خارج کردن قلب ملت ایران شد و حادثه‌ای واقعاً ناگوار برای دلسوزان نظام بود؟

نکونام تاکید کرد: تیم مذاکره کننده ما خیلی زحمت کشیدن و تلاش‌های بسیاری انجام دادند، امّا هر زمان که ما با دشمن پای میز مذاکره بنشینیم دشمن جری می‌شود کما این که شد و هزینه‌های سنگینی را در ازای چند دستاورد مانند بازگرداندن مجدد پول‌های بلوکه شده خودمان به خودمان پرداخت کردند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که برجام را نباید بیش از اندازه بزرگ جلوه داد گفت: برجام در حد خودش خوب است اما با آن نقطه مطلوب و قابل قبول ما بسیار فاصله دارد؛ بنابراین نباید با برجام مردم را فریب داد و آن‌ها را از واقعیت‌های این اقدام صورت گرفته دور کرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۳:۰۶

30 Dec 2019