کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معرفي نفرات برتر مسايقات اسکي نونهالان و نوجوانان قهرماني کشور

29 بهمن 1394 ساعت 9:50

مسابقات قهرماني اسکي کشور باحضور 100 ورزشکار از سراسر کشور آغاز و تا سه روز ادامه خواهد داشت.


به گزارش جهانبین نیوز، صفر فرامرزي رئيس هيئت اسکي استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، از حضور ورزشکاران 8 استان در قالب 9 تيم در مسابقات قهرماني کشور در پيست اسکي کوهرنگ، خبر داد و گفت: نفرات برتر روز اول امروز مشخص شدند.
 
صفر فرامرزي بيان داشت: پيست اسکي چلگرد يکي از معروف‌ترين پيست کشور محسوب است و سالانه گردشگران زيادي را به خود جذب کرده است.
 
فرامرزي با اشاره به برگزاري مسابقات قهرماني اسکي در دو رده سني نونهالان، نوجوانان عنوان کرد: اين دوره مسابقات در رشته آلپاين و در بخش آقايان برگزار و نفرات برتر به تيم ملي دعوت خواهند شد.
 
وي تصريح کرد: ورزش اسکي يک رشته ورزشي پرهيجان و مفرح است و از طرفداران زيادي برخوردار است. 

در روز اول مسابقات در رده نونهالان حامد عطايي از استان اصفهان اول، رهام‌ صبا از تهران نفر دوم و محمد مهدي مهدي فرامرزي از استان چهارمحال و بختياري نفر سوم شدند.

در رده تيمي تيم استان اصفهان با 112 امتياز اول، تيم تهران با 95 امتياز دوم و استان چهارمحال و بختياري با 75 امتياز سوم شدند.

در رده نوجوانان سيد مهدي جعفري از استان البرز اول، سيد علي صيد استان البرز دوم و اسماعيل ساوه شمشکي از تهران نفر سوم شدند.

در رده نوجوانان تيمي، تيم استان البرز با 180 امتياز اول،  تيم استان تهران با 74 امتياز دوم و تيم چهارمحال و بختياري با 50 امتياز سوم شدند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 


کد مطلب: 27464

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27464/معرفي-نفرات-برتر-مسايقات-اسکي-نونهالان-نوجوانان-قهرماني-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir