۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۲۷۳۷۲
حجت الاسلام نکونام خطيب نماز جمعه شهرکرد:

کانديدا ها بايد اخلاق انتخاباتي را رعايت کنند

بايد انقلابي بودن مردم به يک فرهنگ اصلي تبديل شود و برخي افراد از امتياز دادن به دشمن و تخريب اين نظام جلوگيري کنند.
کانديدا ها بايد اخلاق انتخاباتي را رعايت کنند
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از اساتيد برتر ، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي نکونام خطيب نماز جمعه شهرکرد گفت : بايد انقلابي بودن مردم به يک فرهنگ اصلي تبديل شود و برخي افراد از امتياز دادن به دشمن در بسياري از مسائل و بد جلوه‌دادن فرهنگ انقلاب در برابر دشمنان جلوگيري کنند چرا که دغدغه اصلي دشمنان اين است که انقلاب رنگ‌ ببازد

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد " انقلابي هستيم يعني چه؟" افزود: انقلابي‌گري يعني استکبارستيزي، مقاومت، حفظ‌ عزت براي اسلام و مسلمانان، توکل به خداوند متعال و نگاه به نصرت‌هاي پي در پي پروردگار قبل از انقلاب و زمان انقلاب تا به امروز، ولايت‌مداري صادقانه نه اينکه در عمل جور ديگر رفتار کنيم، نرمش قهرمانانه در سياست خارجي و گفتمان اقتصاد مقاومتي است.
خطيب جمعه شهرکرد با اشاره به در پيش‌رو بودن انتخابات بيان کرد: حاميان کانديدا بايد اخلاق انتخاباتي را رعايت کنند چرا که خدعه، نيرنگ و تخريب ديگران در شأن اين نظام نيست.

خطيب جمعه شهرکرد با اشاره به حضور پررنگ و گسترده مردم در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن تصريح کرد: با برگزاري هر ساله جشن انقلاب در کشور بسياري از کشورها تغييرهايي در آن‌ها به وجود آمده و انقلاب کردند.
نکونام گفت: به تعبير مقام معظم رهبري در ساير کشورها تنها يک روز براي پيروزي‌هايشان تدارک مي‌بينند اما در کشور ما هر ساله ۲۲ بهمن مردم ايران عاشقانه، آگاهانه و با هوشياري به خيابان‌ها مي‌آيند.
خطيب جمعه شهرکرد افزود: حضور گسترده مردم در روز ۲۲ بهمن توسط رسانه‌ها پوشش داده شد و به خوبي احساسات مردم را ترسيم و به گوش جهانيان رساند و دشمنان را مأيوس کردند.

نکونام با اشاره به ميلاد حضرت زينب(س) و روز پرستار بيان کرد: حضرت زينب(س) يک الگوي بزرگ و ماندگاربراي زنان و مردان ما است و در راستاي حفظ انقلاب حسيني با صبر، استقامت و با بيان خطبه‌هاي آتشين خود از کاروان حسيني با بصيرت نگه‌داري کرد

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۱:۱۷

30 Jan 2020