۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۲۷۳۲۱
شهرداری و شورای شهر شهرکرد طی بیانیه‌ای:

شهرداری شهرکرد از آحاد مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن با صدور بیانیه ای از آحاد مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی این روز باشکوه دعوت کرد.
شهرداری شهرکرد از آحاد مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن با صدور بیانیه ای از آحاد مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی این روز باشکوه دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: ۲۲ بهمن هر سال یادآور پیروزی ملت ایران و به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) است، انقلابی که نماد مبارزه با ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار برای جهانیان شد.

در آن روزهای باشکوه، ملت ایران بارها توطئه های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب ایران را خنثی کرده اند و وفاداری شان را به آرمان های رهبر کبیر انقلاب نشان داده اند.

شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد، در این بیانیه می افزاید: حال در روزهایی که زیاده خواهی جبهه استکبار برای منزوی کردن ملت ایران به بهانه انرژی هسته ای به اوج رسیده، برای لبیک گویی به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «به لطف خداوند ملت ایران در ۲۲ بهمن نشان خواهد داد هرکسی که بخواهد این ملت را تحقیر کند، با ضربه متقابل مواجه خواهد شد و به فضل الهی، ملت ایران با حضور مقتدرانه و عزم راسخ خود در ۲۲ بهمن، دشمن را به زانو درخواهد آورد.» در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: به طور قطع رقم خوردن یک حماسه باشکوه دیگر برگ زرینی در تاریخ، بر افتخارات انقلاب خواهد بود و همه دشمنان و بد خواهان این ملت را از هر گونه طمع ورزی به حریم استقلال و آزادگی خود مانند همیشه مأیوس خواهد کرد و مردم ایران با دیگر با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد و نشان خواهند داد پیوندشان ناگسستنی است.

شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد از همه شهروندان دعوت می‌کند همراه با سیل خروشان ملت در این راهپیمایی تاریخ‌ساز شرکت فرمایند و همه با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید پیمان به عمل آوریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۳۷

10 Jan 2020