۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۲۷۱۸۱
همزمان با ايام دهه فجر؛

هشتمين جايگاه سوخت رساني بروجن به بهره برداري رسيد

همزمان با دهه مبارك فجر هشتمين جايگاه سوخت رساني شهرستان بروجن در مجتمع خدماتي رفاهي نگين به بهره برداري رسيد.
هشتمين جايگاه سوخت رساني بروجن به بهره برداري رسيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، فرماندار شهرستان بروجن در آيين افتتاح اين پروژه اظهار داشت: اين جايگاه با زير بناي ۷۰۰ متر مربع و ۲۰ ميليارد ريال اعتبار به بهره برداري رسيد.

سيد سيف ا... فياضي با بيان اين که در اين جايگاه سوخت بنزين، گازوئيل و گاز CNG عرضه مي شود، گفت: خدمات خودروئي و کارواش نيز از ديگر خدماتي است که در اين جايگاه ارائه مي شود.

معاون امور عمراني استاندار نيز در حاشيه اين افتتاحيه سرانه استاندارد مجتمع هاي خدمات رفاهي را در كشور هر ۵۰ كيلومتر دانست و افزود: سرانه چهارمحال و بختياري به دليل مشكلات متعدد از اين سرانه پائين تر است.

گودرز اميري اضافه کرد: طبق هماهنگي صورت گرفته با اعطاي تسهيلات بلاعوض ۳۵۰ تا ۴۰۰ ميليون توماني و با همكاري بخش خصوصي در صدد ارتقاء سرانه به ميزان استاندارد هستيم.

وي با بيان اين که در سطح استان هم اكنون شش مجتمع خدمات رفاهي فعال در حال خدمت رساني هستند، خاطر نشان کرد: يك مجتمع در مراحل پاياني بهره برداري و چهار مجتمع ديگر در دست احداث است.

گفته مي شود همزمان با افتتاح اين پروژه بطور همزمان و از طريق ويدئو كنفرانس ۳۸ پروژه مشابه نيز در سراسر كشور به بهره برداري رسيد.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۸:۱۸

31 Dec 2019