کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري خبر داد

موزه بلديه در بروجن گشايش يافت

13 بهمن 1394 ساعت 11:39

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري گفت: به مناسب سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي صبح امروز موزه بلديه در پل مصلي بروجن گشايش يافت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن دهه مبارک فجر از گشايش موزه بلديه به مناسب سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي امروز در محل پل مصلي بروجن خبر داد.

بهمن عسگري سوادجاني گفت: مرمت، احداث و تکميل موزه با اعتباري بالغ‌بر هشت ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد.

وي اين بنا را در زميني به مساحت يک هزار و ۶۰۰ متر مربع و زيربناي ۷۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: اين موزه در سه بخش صنايع دستي شامل هشت غرفه ورک شاپ، مردم‌شناسي از قبيل ادوات کشاورزي و تجهيزات گذشتگان و اسناد، نقشه، کروکي‌هاي شهري، مکاتبات و مصالح شهرسازي قابل بازديد براي عموم مي‌باشد.

عسگري سوادجاني ساعت بازديد از اين موزه را ساعت هشت صبح لغايت ۱۷ بعدازظهر اعلام کرد و اذعان داشت: موزه بلديه جزء موزه‌هاي مشارکتي به شمار مي‌رود که اين اداره کل با همکاري شهرداري بروجن اقدام به اين امر نمود.

وي پخش موسيقي سنتي و محلي به صورت زنده و پخت آش محلي را از جمله برنامه‌هايي عنوان کرد که در حاشيه اين افتتاحيه برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 27154

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27154/موزه-بلديه-بروجن-گشايش-يافت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir