۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۲۷۱۵۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شبکه‌های اجتماعی عرصه‌ای برای نفوذ دشمن در بدنه جامعه هستند/ اولویت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن برای مسئولان و مردم

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن می‌خواهد با استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بدنه جامعه نفوذ کرده بر ذهن و افکار مردم تاثیر گذاشته و به این ترتیب فرهنگ غرب را به کشور بازگرداند و دستاوردهای 37 ساله کشور و ملت را نابود سازد.
شبکه‌های اجتماعی عرصه‌ای برای نفوذ دشمن در بدنه جامعه هستند/ اولویت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن برای مسئولان و مردم
 به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: نتیجه پیوند عمیق امام خمینی (ره) با امت، پیروزی انقلاب اسلامی است که در تاریخ ماندگار شد و امروز سرلوحه بسیاری از  کشورها شده است.

وی با بیان اینکه در سال 1357 مردم با حضور در صحنه و فریاد آرمان‌هایشان از امام و ولی خود بصورت عملی حمایت کردند ادامه داد: مردم آن روزها از ظلم و بیداد رژیم شاهنشاهی خسته شده بودند و با حضور در خیابان‌ها انزجار و نفرت خود از حکومت طاغوت را در عمل نشان داند.

نکونام تاکید کرد: دین در پیکره انقلاب مانند خون جریان دارد و حضور اسلام در وجود و بطن انقلاب بزرگترین دستاورد این پیروزی عظیم است.

وی تلاش برای ساری و جاری شدن اسلام در پیکر جامعه اسلامی را یکی از مهم‌ترین کارهای انقلاب دانست و تصریح کرد: این کار با برچیدن مظاهر فحشا و فساد از جامعه تاحدودی محقق شد.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: متاسفانه در دوران طاغوت شاهد رواج علنی فساد در جامعه بودیم اما به برکت انقلاب و حضور مظاهر دینی در کشور بساط همه این مسائل برچیده شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیرون راندن مستکبران از کشور اضافه کرد: حضور ارباب‌گونه آمریکایی‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشور درحالی بود که ظلم و ستم فراوانی در حق مردم روا داشته بودند و در امور سیاسی و اجتماعی کشور نیز دخالت داشته و اداره کشور عملا در دست آن‌ها بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین این دستاوردها ایجاد خودباوری در ملت است چون در دوران طاغوت آمریکایی‌ها از ایران کشوری ناتوان و مصرف‌گرا ساخته بودند و این چهره را از ایران در جهان القا ‌می‌کردند و به این ترتیب همه خودباوری مردم را به تاراج برده از آن‌ها گرفته بودند اما امام خمینی این خودباوری و ما می‌توانیم را به مردم بازگردند.

نکونام بیان داشت: ظلم بزرگ و نابخشودنی رژیم پهلوی فاصله انداختن بین اسلام ناب و مردم  بود و این کار را با فاصله انداختن بین مردم و واقعیت دین انجام داده از اسلام تنها پوسته‌ای باقی گذاشته در حالی که در اسلام ناب ارزش‌ها و معارف بلندی همچون امر به معروف و نهی از منکر به معنای حقیقی کلمه و عزت‌بخشی به امت اسلامی وجود دارد که سعادت و کمال انسان را به ارمغان می‌آورد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به برکت اسلام ناب محمدی استقلال از دست رفته کشور را باز گردند و کشور را از نوکری، ذلت و خاری به قله‌های عزت رساند و ملت ایران را ملتی متمدن و تاثیرگذار در جهان بشری تبدیل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استکبار و ابرقدرت‌ها بر روی انقلاب حساب باز کرده‌اند ادامه داد: خوشبختانه این روزها حرف جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سخن نافذ در جهان مطرح شده و استکبار نیز راهی جز شنیدن آن ندارد و همه این‌ها به دلیل ایستادگی ملت غیور ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری انتخابات را یکی از مصادیق بارز استقلال ملت ایران عنوان و یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، استقلال کشور تاحدی پیشرفت کرده که از انتخاب رهبر انقلاب گرفته تا انتخاب شورای یک روستای چند نفری با حضور مردم در پای صندوق‌های رای صورت می‌گیرد و این مردم هستند که امور خود را می‌گردانند و در سرنوشت خود دخیل هستند.

امام جمعه شهرکرد افزود: دشمنان تلاش می‌کنند پای فرهنگ غرب را به کشور بازگردانند و این کار را تنها برای ازبین بردن فرهنگ اسلام انجام می‌دهند و باید برای جلوگیری از رسیدن آن‌ها به این نیت شوم فرهنگ‌سازی‌های لازم را برای خانواده‌ها، جوانان و... انجام دهیم.

نکونام توقف حرکت روبه جلوی کشور را یکی از اهداف مهم دشمن دانست و  خاطرنشان کرد: بنابراین باید همه تلاش مسئولان و مردم ایران خنثی‌سازی توطئه دشمن باشد که تنها با بصیرت و هوشیاری محقق می‌شود.

وی فتنه‌ها، کودتا، تحریک نظامی، ‌معارضه‌ سخت، معارضه‌ نرم، فشارهای رسانه‌ای و تحریم‌های شدید و روزافزون را از جمله توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ برشمرد و بیان داشت: دشمنان از همان ابتدای انقلاب تا به امروز هرچه در چنته داشته به کار بستند تا از این طریق ملت را نسبت به جمهوری اسلامی ایران بدبین سازند اما به فضل الهی هنوز در این زمینه موفق نبوده و با وجود امدادهای غیبی نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: با وجود همه شکست‌هایی که دشمن در این سال‌ها متحمل شده اما هنوز ناامید نشده و با همه وجود تلاش می‌کند در عرصه‌هی مهم کشور مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در دولت، مدیریت‌های جزء و حتی ملت و مردم نفوذ کرده به اهداف مورد نظر خود دست یابد.

وی یکی از عرصه‌های مهم برای نفوذ دشمن را شبکه‌های مجازی عنوان و گفت: دشمن در تلاش است با استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بدنه جامعه نفوذ کرده بر ذهن و افکار مردم تاثیر گذاشته و به این ترتیب فرهنگ غرب را به کشور بازگرداند و دستاوردهای 37 ساله کشور و ملت را نابود سازد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۳:۵۴

2 Jan 2020