۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۲۷۰۹۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور درجشن های دهه فجر اقتدار کشور را در تعاملات با دنیا افزایش خواهد داد

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: هرچه مردم بیشتر در صحنه‌های مختلفی چون راهپیمایی‌ها و جشن‌های مختلف ملی و مذهبی، انتخابات و ... حاضر باشند قدرت و اقتدار کشور را در تعاملات با دنیا افزایش می‌دهند.
حضور درجشن های دهه فجر اقتدار کشور را در تعاملات با دنیا افزایش خواهد داد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهار محال و بختیاری گفت: جشن های دهه فجر باید در شان امام راحل، شهدا باشد که با نثار خون خود باعث پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی با اشاره به اینکه، همه مردم و مسئولان و احزاب با رویکردهای مختلف باید پای صندوق های رای حاضر شوند تصریح کرد: امید است روز ۷ اسفند شاهد انتخاباتی باشکوه تر از سال های گذشته باشیم.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات اسفندماه ۹۴ باعث می شود، تعامل ایران با جهان بیش از گذشته شود و دشمنان نیز بهانه ای به دست نخواهند آورد.

وی اذعان داشت: در استان نزدیک به ۶۵نامزد انتخاباتی تایید شده اند و بررسی صلاحیت نامزدها براساس قانون است و امید است با رایزنی در سطح کلان،بتوان صلاحیت تعداد دیگری از نامزدها را فراهم کرد.

سلیمانی با بیان اینکه با به فرجام رسیدن برجام تحول خوبی در بحث اشتغال جوانان بوجود خواهد آمد، افزود: این موضوع را می‌توان در رفت و آمدهای گروه‌های بزرگ سیاسی و اقتصادی که از کشورهای مختلف به ایران می‌شود، مشاهده نمود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این تحول بتواند رونقی در اشتغال و وضع اقتصادی بوجود آورد، گفت: ادارات و سازمان‌های مربوطه باید لیست شغل‌های جدیدی که ایجاد کرده‌اند را در سامانه رصد وارد کنند تا آمار دقیقی از افراد بیکار و افراد دارای شغل فراهم شود.

انتهای پیام1020ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۰:۳۱

27 Dec 2019