۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۲۷۰۶۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی برای شکل‌گیری حاکمیت حق و ولایت شکل گرفت/نباید در انتخابات خبرگان رهبری جناحی و گروهی عمل کنیم

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی صورت گرفت تا حاکمیت حق و ولایت شکل بگیرد و باید از تاریخ و زندگی ائمه بیاموزیم که هیچ چیزی میان ما و میان ولی‌فقیه فاصله نیاندازد.
انقلاب اسلامی برای شکل‌گیری حاکمیت حق و ولایت شکل گرفت/نباید در انتخابات خبرگان رهبری جناحی و گروهی عمل کنیم
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه این هفته که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد اظهار کرد: دغدغه مومن متقی این است که از عمرش بخوبی استفاده کند.

وی با بیان اینکه کنسرت‌هایی که معمولا یکی پس از دیگری برگزار می‌شود و رواج پیدا کرده سرگرمی پوچ و لهو است افزود: نظام نباید زمینه برگزاری سرگرمی‌های پوچی مانند این را فراهم سازد.

نکونام تاکید کرد: فرهنگسرای بزرگ شهرکرد باید در جهت اشاعه و گسترش تعالیم دینی باشد نه برگزاری کنسرت‌هایی که بعضا در آن رفتارهای حرام دیده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به دو مناسبت در۱۴ بهمن ادامه داد: یکی از این مناسبت‌ها روز فناوری فضایی که یکی از نوآوری‌ها و ارزش‌های بسیار بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهرکرد مناسب دیگر در روز ۱۴ بهمن را روز جهانی سرطان معرفی و خاطرنشان کرد: این روزها هشدارهای زیادی نسبت به گسترش سرطان داده می‌شود و مبارزه با سرطان نیاز به مشارکت عمومی دارد اما برای جلب این مشارکت‌ها باید رضایت خدا هم در نظر گرفته شود.

نکونام با اشاره به روز ۱۲ بهمن و آغاز دهه فجر اضافه کرد: ۱۲ بهمن‌ماه در تاریخ ایران یوم‌الله است و باید ایام‌الله را به مردم متذکر شد چون طبیعت انسان‌ها بر فراموشی است و از همین‌رو باید دائم به او یادآور شد که گذشته چه بوده، چه کرده‌ و به کجا رسیده‌ است.

وی بیان داشت: قبل از ۱۲ بهمن ۵۷ کتابی در ایران گشوده شده بود با نام طاغوت که باید مرتبا مطالعه و گفته شود که مردم بدانند چه عزت‌ها، ثروت‌ها و دارایی‌هایی از مردم به یغما برده شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری انقلاب را راهی برای احیای عزت ایران اسلامی عنوان و گفت: انقلاب از عاشورا نشئت گرفت و آنچه عاشورا را بوجود آورد گرایش‌های دنیوی مردم بود که به دنبال حاکمان دنیاپرست رفتند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: انقلاب اسلامی صورت گرفت تا حاکمیت حق و ولایت شکل بگیرد و باید از تاریخ و زندگی ائمه بیاموزیم که هیچ چیزی میان ما و میان ولی‌فقیه فاصله نیاندازد.

نکونام ادامه داد: امروز جشن آغاز ۳۸ سالگی انقلاب خود را برگزار می‌کنیم و شکرگزاریم که پای همه سنگ‌اندازی‌ها ایستاده‌ایم.

وی افزود: از اسلام آموخته‌ایم که برجام، پسابرجام و پیش از برجام برای مومن یکسان است و آن چیزی که مهم است عاقبت‌بخیری بوده و باید برای رسیدن به آن گام برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: امروز به فضل و لطف الهی امن‌ترین کشور در میان کشورهای منطقه ایران اسلامی است و آنچه این امنیت را بوجود آورده اقتدار درورنی بوده و این اقتدار با پیوند و وحدت مردم با رهبری، پر کردن صندوق‌های رای و انتخاب انسان‌های صالح بوجود آمده است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: این که از انتخابات خبرگان رهبری بارها سخن به میان آمده به این دلیل است که این مجلس جای بازی‌های سیاسی، حرص و ولع و... نیست و در این مرحله از انتخابات خبرگان رهبری بوی توطئه به مشام می‌رسد و شاهد خیزهایی برای تصرف گروهی این مجلس هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در انتها گفت: افرادی که اهل موضع‌گیری‌های به موقع نیستند جایگاهی در این مجلس ندارند و با این انتخابات نمی‌خواهیم جناحی و تعصبی عمل کنیم بلکه تنها نگران آینده هستیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۷:۰۰

6 Jan 2020