کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سود تسهیلات بانکی از سود صنایع تولیدی بیشتر است

6 بهمن 1394 ساعت 12:40

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: سود تسهیلات بانکی از سود صنایع تولیدی بیشتر است و این امر فرصت مناسبی برای تولید‌کنندگان است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، ملک‌محمد قربانی سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با آزاد شدن اعتبارات مالی از سوی کشور‌های دیگر در شرایط پسابرجام و تزریق این اعتبارات به بانک مرکزی و بانک‌های سراسر کشور به چهارمحال و بختیاری نیز اعتباراتی اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله این اعتبارات اختصاص سهمیه یارانه‌ای در راستای رونق بیش‌ از‌ پیش تولید این استان است که این امر در افزایش انگیزه تولیدکنندگان به تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در این استان تاثیر بسزایی دارد.

قربان‌پور بیان داشت: بخشی از این اعتبارات از سوی بانک سینا در این استان در اختیار تولید‌کنندگان قرار می‌گیرد و بخش دیگری از این اعتبارات توسط بانک مستضعفان و منابع فنی و اعتباری و بخشی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به تولید‌کنندگان ارائه می‌شود.

مشاور استاندار و سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بانک‌ها نیز همکاری خوبی در راستای ارائه اعتبارات و یارانه تولیدی داشته و امید است از منابع فنی و اعتباری و همچنین نقدینگی که بانک‌ها در اختیار واحد‌های تولیدی قرار می‌دهند بهره‌برداری مطلوب انجام شود.

قربان‌پور خاطرنشان کرد: یارانه اختصاص داده شده به واحد‌های تولیدی در راستای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی اعطا می‌شود.

وی تاکید کرد: فعالیت کامل طرح‌هایی که با ظرفیت پایین مشغول به فعالیت هستند از دیگر اهداف اعطای یارانه به واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 27015

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27015/سود-تسهیلات-بانکی-صنایع-تولیدی-بیشتر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir