کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درراستاي بالا بردن اطلاعات فني تراکتورداران

کارگاه آموزشي سرويس و نگهداري تراکتور در اردل برگزار شد

4 بهمن 1394 ساعت 11:20

رئيس جهاد کشاورزي شهرستان اردل از برگزاري کارگاه آموزشي سرويس و نگهداري تراکتور و کاربرد ايمن آن درراستاي بالا بردن اطلاعات فني تراکتورداران در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، امير حيدري رئيس جهاد کشاورزي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: اين کارگاه با هدف افزايش دانش و مهارت صاحبان تراکتور برگزار و در آن مطالب مختلف به صورت تئوري و عملي براي شرکت‌کنندگان تشريح شد.

حيدري با تاکيد بر اهميت نگهداري صحيح تراکتور در فصل زمستان و سرويس و نگهداري اصولي آن و ساير ادوات و ماشين‌آلات کشاورزي، افزود: کشاورزان در مورد نحوه نگهداري و سرويس تراکتورهاي خود پس از اتمام فصل کاري آشنا شدند.

وي بیان داشت: دارندگان تراکتور در کارگاه آموزشي مذکور نکات مفيدي را در زمينه‌هاي مختلف از جمله يدک کردن، سامانه‌هاي سوخت‌رساني، هواکش، خنک‌کاري موتور، ترمز، قفل ديفرانسيل چرخ‌هاي عقب، هيدروليک، فرمان و چرخ‌ها و لاستيک‌هاي تراکتور فرا گرفتند.

مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل گفت: در اين کارگاه آموزشي، آزمون برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهينامه مهارتي معتبر از سوي مديريت ترويج کشاورزي سازمان اهدا خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26965

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26965/کارگاه-آموزشي-سرويس-نگهداري-تراکتور-اردل-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir