۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۲۶۸۰۰
کارشناس فرهنگي تبلغات اسلامي اردل:

از 100 قرآن‌آموز برتر در دشتک و سرمور تجلیل شد

کارشناس فرهنگي تبلغات اسلامي شهرستان اردل گفت: آئين تجليل از قرآن آموزان شهرستان اردل با حضور فرمانده حوزه بسج شهري، فرمانده بسيج دانش‌آموزي و کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل در شهر دشتک و روستاي سرمور برگزار شد.
از 100 قرآن‌آموز برتر در دشتک و سرمور تجلیل شد
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس فرهنگي تبلغات اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: آئين تجليل از قرآن آموزان شهرستان اردل با حضور فرمانده حوزه بسج شهري، فرمانده بسيج دانش‌آموزي و کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل در شهر دشتک و روستاي سرمور برگزار شد و در اين آئين ۱۰۰ نفر از قرآن آموزان برتر شهر دشتک و روستاي سرمور تجليل شد.

حسيني با تاکيد بر لزوم آموزش قرآن و مفاهيم اين کتاب بزرگ اظهار کرد: بايد از تعاليم نوربخش قرآن کريم در برنامه‌هاي زندگي خود استفاده درستي کنيم.

وي با بيان اينکه اگر به قرآن و مفسر قرآن که اهل‌بيت هستند تمسک جویم، هرگز گمراه نمي‌شويم تصريح کرد: در طول تاريخ اسلام کساني که به اين دو اصل مهم تمسک کرده‌اند راه درست را پيموده و کساني که دست از اهل‌بيت (ع) برداشتند و تنها به قرآن اکتفا کردند و يا کساني که به قرآن توجه نداشتند، دچار گمراهي شدند.

وي با بيان اينکه ظرفيت‌‌هاي بالقوه در زمينه فعاليت‌هاي قرآني در شهرستان اردل وجود دارد ادامه داد: بايد با جريان‌سازي درست از اين توانايي‌ها براي گسترش معارف بلند قرآني در جامعه بهره‌برداري کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۹:۰۷

14 Jan 2020