کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان فارسان گفت:

تشکيل 23 کميته ستاد دهه فجر در شهرستان فارسان

23 دی 1394 ساعت 13:13

فرماندارشهرستان فارسان از تشکيل 23 کميته ستاد دهه فجر در اين شهرستان خبر داد و افزود: دهه فجر يادآور حماسه‌آفريني مردم بزرگ ايران و آرمان‌هاي امام فقيد انقلاب است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي در سومين جلسه ستاد دهه فجر ضمن تبريک فرا رسيدن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: جلسه ستاد دهه فجر از کميته‌هاي مختلف تشکيل شد و طي اين جلسه مسئولين کميته مشخص و کليه برنامه‌ها در اختيار آنها قرار داده شد و مقرر گرديد که مسئولين زمانبندي برنامه‌ها را به فرمانداري تحويل دهند.

احمدي خاطرنشان شد: از جمله برنامه‌هاي اجرايي اين ايام زنگ انقلاب که همزمان با سراسر کشور به مناسبت پيروزي انقلاب به صدا در خواهد آمد و روز 12 بهمن سالروز شهادت اولين شهيد انقلاب مي‌باشد اين روز نيز روز شاخص شهرستان است.

وي در ادامه افزود: اميدواريم که مصادف شدن ايام‌الله دهه مبارک فجر و انتخابات با يکديگر هيچ‌کدام ديگري را تحت‌شعاع قرا ندهند.

وي در ادامه گفت: دهه فجر يادآور حماسه‌آفريني مردم بزرگ ايران و آرمان‌هاي امام فقيد انقلاب است.

وي افزود: وقتي تاريخ شکل‌گيري انقلاب را مطالعه مي‌کنيم دست خدا را در حرکات انقلاب مي‌توان ديد چراکه با وجود حمايت‌ها و پشتيباني استکبار و رژيم سرسپرده طاغوت، مردم توانستند با دست خالي اين رژيم را براندازند.

احمدي اظهار داشت: با توجه به گذشت 37 سال از عمر انقلاب، هر روز انقلاب سرزنده‌تر و بانشاط‌تر شده و شعارها و اصول انقلاب نسبت به سال‌هاي گذشته پررنگ‌ تر مي‌شود.

 وي در ادامه از دستگاه‌ها خواست در جهت برگزاري هرچه باشکوه‌تر برنامه‌هاي دهه فجر برنامه‌ريزي داشته باشند.

انتهای پیام1026ج/590پ


کد مطلب: 26741

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26741/تشکيل-23-کميته-ستاد-دهه-فجر-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir