۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۶۷۳۵
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري خبر داد

توقف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: ۱۰۰ دستگاه لپ تاپ و ۲۰ هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق کشف شد که فاقد مدارك گمركي هستند و ارزش آن 2 ميليارد و ۵۴۰ ميليون ريال، است.
توقف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز سردار نورعلي ياري فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري اظهار کرد: نیروی انتظامی با دريافت خبري مبني‌بر حمل كالاي قاچاق در محورهاي مواصلاتي چهارمحال و بختیاری، ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان بروجن طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور لردگان - بروجن به مرحله اجرا گذاشتند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی این امر و در حین کنترل خودروهاي عبوري در این مسیر، يك دستگاه سواري هيونداي آزرا سفيدرنگ که حامل "لپ تاپ و سيگار خارجي قاچاق" بود متوقف کردند.

فرمانده انتظامي  چهارمحال و بختياري بیان داشت: در این بازرسي از خودروی مورد نظر، ۱۰۰ دستگاه لپ تاپ و ۲۰ هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق کشف شد که فاقد مدارك گمركي هستند و ارزش آن 2 ميليارد و ۵۴۰ ميليون ريال، است.

یاری تاکید کرد: متهم دستگیر شده و به مرجع قضائي معرفی شد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند نیروی انتظامی را در مبارزه با قاچاق کالا یاری کنند از مردم خواست هرگونه فعاليت قاچاقچيان كالا را به تلفن يا پيامك ۱۱۰، مرکز فوريت‌هاي پليسي، اعلام کنند تا پلیس بتواند براي اقدام سريع و ضربتي پليس وارد عمل شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۰:۰۵

27 Dec 2019