کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حفاظت از مرزهای جنوب غربی کشور با تاسی از سیره شهدا است

22 دی 1394 ساعت 9:22

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حفاظت از مرزهای جنوب غربی کشور با تأسی از سیره شهدای گرانقدر و مدافعان حرم همچون سردار شهید عزت‌الله سلیمانی است.


به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در دیدار با تیپ قمر بنی‌هاشم در مرزهای جنوب کشور اظهار کرد: کارنامه درخشان رزمندگان چهارمحال و بختیاری در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در منطقه شمال غرب مشهود است

وی با بیان اینکه اکنون نیز تیپ قمربنی‌هاشم در حفاظت از مرزهای جنوب غربی، با تأسی از سیره شهدای گرانقدر و مدافعان حرم همچون سردار شهید عزت‌الله سلیمانی است اضافه کرد: باید بدانیم این رزمندگان بلندمرتبه به یاری شهدا، موفق خواهند شد.

لازم به ذکر است در این سفر سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و حجت‌الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهررد را همراهی کردند.

حضور در شلمچه، اروند کنار و یادمان شهدای والفجر هشت و بازدید از مقرهای رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) در مناطق مرزی جنوب کشور از برنامه‌های سفر دو روزه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در استان خوزستان بود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 26709

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26709/حفاظت-مرزهای-جنوب-غربی-کشور-تاسی-سیره-شهدا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir