کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير کميته امداد امام خميني (ره) اردل:

25 مسکن مددجو در اردل به‌سازي شد

22 دی 1394 ساعت 9:38

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل گفت: از اوايل سال جاري تاکنون 25 واحد مسکوني روستايي مددجويان تحت پوشش در اين شهرستان به‌سازي و مقاوم‌سازي شد.


به گزارش جهانبین نیوز، نصرت الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار داشت: امروزه نبود امکانات بهداشتي و سرپناه در مناطق کم‌تر توسعه‌يافته برخي از خانواده‎هاي مورد حمايت را با مشکلاتي مواجه کرده که در اين راستا کميته امداد سعي مي‌کند با توجه به تسهيلات در نظر گرفته شده، امکانات بهداشتي و رفاهي اين خانواده‌ها را افزايش دهد.

موسايي با اشاره به اينکه مسکن ضروري‌ترين نياز يک خانواده است افزود: از ابتداي امسال تاکنون ۵۰۰ ميليون ريال در قالب طرح کمک به تعمير، خريد و ساخت مسکن به مددجويان کمک شده است. از اوايل سال جاري تا‌کنون ۲۵ واحد مسکوني روستايي مددجويان تحت پوشش در اين شهرستان به‌سازي و مقاوم‌سازي شد.

وي با بيان اينکه از اوايل سال جاري تاکنون ۲۵ واحد مسکوني روستايي مددجويان تحت پوشش در اين شهرستان تعمير و نوسازي شد افزود: اين نهاد مقدس علاوه‌بر اين خدمات اقدام به پرداخت حق انشعابات آب، برق و گاز براي مددجويان نموده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26705

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26705/25-مسکن-مددجو-اردل-به-سازي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir