کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول روابط‌عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد:

برگزاری ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار در چهارمحال و بختیاری

21 دی 1394 ساعت 14:52

مسئول روابط‌عمومی رسانه‌های جشنواره مردمی عمار چهارمحال و بختیاری در آستانه برگزاری ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار در استان گفت: افتتاحیه این جشنواره 23 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان برگزار می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز جشنواره فیلم عمار در یک فرایند طبیعی شکل گرفت.

این جشنواره بعد از فتنه سال ۸۸ جریان فیلم‌سازی نسل سوم انقلاب به یک جوشش و انگیزش جدیدی رسیده و آثار زیادی تولید شد، و باید بدانیم این استعداد‌های نوپا نیازمند دیده شدن هستند و لازم است آثاری که این افراد خلق کرده‌اند مورد توجه قرار گیرند.

مخاطبان این فیلم‌ها نیازمند محافل و نقاط تلاقی با این فیلم‌سازان هستند و می‌توان جشنواره عمار را یکی از این نقاط تلاقی دانست.

مجتبی امیدی مسئول روابط‌عمومی رسانه‌های جشنواره مردمی عمار در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز اظهار کرد: در آستانه برگزاری ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار در چهارمحال و بختیاری قرار داریم.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره 23 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان است ادامه داد: این جشنواره به لحاظ اینکه جشنواره‌ای مردمی است تولیدات سینما و تلویزیون را به مساجد می‌برد.

مسئول روابط‌عمومی رسانه‌های جشنواره مردمی عمار تاکید کرد: امسال در سطح کشوری پدر شهید احمدی روشن دبیر اکران‌های مردمی جشنواره است.

امیدی در ادامه گفت: برای شرکت در این جشنواره آثاری از داخل استان ارسال شده است که در حال داوری هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکران‌های این جشنواره در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، روستا‌ها و... است و سعی می‌شود در اختتامیه جشنواره از اکران‌های برگزیده تقدیر شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 26699

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26699/برگزاری-ششمین-جشنواره-فیلم-مردمی-عمار-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir