۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۲۶۵۹۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری:

كار گروه بيمه‌اي صنايع كوچك در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: برای اجرايي كردن تفاهم‌نامه همكاري بین سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و شركت سهامي بيمه ايران در ارائه خدمات بيمه‌اي صنايع كوچك، كارگروه بيمه‌اي صنايع كوچك استان تشكيل و سمينار آموزشي آن برگزار شد.
كار گروه بيمه‌اي صنايع كوچك در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد
رضا گنجی مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال بختياري در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: در جهت اجرايي كردن تفاهم‌نامه همكاري بین سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران و شركت سهامي بيمه ايران در خصوص ارائه خدمات بيمه‌اي ويژه صنايع كوچك، كارگروه بيمه‌اي صنايع كوچك چهارمحال و بختياري تشكيل و سمينار آموزشي آن برگزار شد.

وی افزود: در اين كارگروه كه با حضور معاونت و كارشناسان صنايع كوچك شركت شهرك‌هاي صنعتي، مديران شهرك‌هاي صنعتي، اعضاي هيات مديره شركت‌هاي خدماتي شهرك‌هاي صنعتي و نمايندگان بيمه ايران در این استان تشكيل شد نمايندگان بيمه در هر شهرك تعيين و راهكارهاي تعامل هرچه بهتر و موثرتر ايشان و پيشنهاداتی برای بهبود فرآيند ارائه خدمات اين بسته جامع حمايتي بيمه‌اي بررسي شد.

لازم به ذکر است در سمينار آموزشي برگزار شده آموزش‌هاي ضروري براي آشنايي هرچه بيشتر صنايع كوچك مستقر در شهرك‌هاي صنعتي استان با بسته جامع حمايتي بيمه‌اي از صنايع كوچك، مزيت‌هاي اين بسته جامع حمايتي بيمه‌اي، فرآيند صدور و دريافت خسارت و نحوه اعلام مشكلات خدمات بيمه‌اي ارائه گرديد.

در پايان نيز از آنجا كه توسعه بيمه و حمايت از صنايع كوچك، فعاليت‌هاي اقتصادي را رونق، تسهيل و ضريب امنيت آن‌ها را افزايش و ريسك اين بنگاه‌ها در فرآيندهاي توليد و توزيع محصولات را كاهش مي‌دهد، به سوالات و ابهامات ايشان توسط كارشناسان شركت‌هاي شهرك‌هاي صنعتي و بيمه ايران استان پاسخ داده شد.

شايان ذكر است شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختیاری در جهت تعامل و همكاري با بيمه ايران و نيز سهولت در دسترسي صنايع كوچك به خدمات بيمه‌اي، يكي از دفاتر مركز خدمات فناوري و كسب و كار خويش مستقر در شهرك صنعتي شهركرد را در اختيار مديريت بيمه ايران استان قرار داد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۳۶

10 Mar 2020