۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۲۶۵۲۰

افتتاح بيش از صد پروژه در کمتر از يک سال

شهردار هفشجان گفت: بيش از صد پروژه در شهر هفشجان افتتاح و در کمتر از يک سال همه آن‌ها به بهره‌برداري کامل رسانده شد.
افتتاح بيش از صد پروژه در کمتر از يک سال
 به گزارش  جهانبین نیوز فرهاد باقري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر، از رفع نقطه حادثه‌خيز انتهاي بلوار شهيد مظلوم خبر داد و گفت: اين بلوار شامل اجراي کانال بتني و پوشش آن با نرده فلزي است.

فرهاد باقري با اشاره به اينکه ساختمان جديد آتش‌نشاني در سال جاري تا مرحله سفت‌کاري آن انجام شده است اظهار کرد: پيگيري هاي لازم جهت گرفتن مجوز ساخت آتش‌نشاني صورت پذيرفت و درحال‌حاضر اين ساختمان، در جنب کتابخانه عمومي مفتح تا مرحله سفت‌کاري انجام شده است.

وي از نصب پل‌هاي فلزي در سطح شهر خبر داد و تصريح کرد: تقاطع خيابان‌هاي کاشاني، ملاصدرا، ترنج، نيايش و کوچه‌هاي جنب مسجد جامع و جنب پاساژ منصوري، پل‌هاي فلزي بر روي کانال‌ها جهت ايمني کردن نصب شده است.

باقري با اشاره به اينکه اجراي بوستان‌هاي محله‌اي در اولويت کاري قرار گرفته بود بيان داشت: اجراي بوستان‌هاي حضرت فاطمه بنت اسد (س) جنب خيابان علامه حلي و مسجد امام رضا (ع)، اجراي دو بوستان محله‌اي جنب کارواش و انتهاي خيابان نواب، اجراي بوستان حضرت ام‌البنين (س)، حضرت خديجه (س)، حضرت شهربانو (س)، حضرت حميده خاتون (س)، حضرت نرجس خاتون و بوستان حضرت سمانه خاتون (س) در دستور کار قرار گرفت و به بهره‌برداري رسيد.

وي ادامه داد: اجراي کانال، بلوک فرش، چمن‌کاري، نصب وسايل پارکي و بازي از اقداماتي بوده است که بر روي بوستان‌هاي محله‌اي کار شده است.

باقري با بيان اينکه، انباري شهرداري در گذشته بسيار نامنظم بود بيان داشت: درحال‌حاضر انبار شهرداري از سه به يک انبار متمرکز شده است.

شهردار هفشجان از اقدامات انجام شده در سيستم شهرداري خبر داد و گفت: خريداري و نصب شش نرم‌افزار جهت رايانه‌اي شدن امور مالي، امور اداري کارگزيني، حقوق و دستمزد، اتوماسيون اداري، انبار و اموال، نوسازي خودرو، نصب يک دستگاه... در شهرداري (جهت آسان‌تر کردن کار ارباب رجوع) و نصب دوربين مدار بسته در شهرداري از اقداماتي بوده است که در دوسال اخير در سيستم اداري شهرداري انجام شده است.

باقري با تاکيد بر اينکه شهرداري هفشجان با ديگر دستگاه‌هاي اداري نيز همکاري لازم را جهت رفع برخي از مشکلات شهر داشته است عنوان کرد: پيگيري تعريض پروژه محور هفشجان - طاقانک و تعريض دو دستگاه پل بين هفشجان - نوآباد با همکاري اداره کل راه و شهرسازي و خيرين شهر، پيگيري جهت تسريع در افتتاح و بهره‌برداري شبکه ديجيتال صدا و سيما و کمک ماشين‌آلات شهرداري جت تسريع آن از جمله موارد همکاري شهرداري با ديگر دستگاه‌ها در اجراي هرچه زودتر پرژه‌ها بوده است.

وي افزود: مشکل واگذاري ۲۵ پلاک سندهاي مالکيت زمين‌هاي املاک جنب مسجد امام صادق که جهت بازگشايي خيابان امام حسين (ع) به مردم واگذار شده بود رفع گرديد.

شهردار هفشجان گفت: خودرو پيشتاز ازکارافتاده آتش‌نشاني به هيئت امناي امام‌زاده شاه منظر جهت آبرساني و آبياري درختان تحويل داده شد.

باقري اظهار کرد: خريد قير به مبلغ نه ميليارد ريال که از اين ميزان چهار ميليارد و ۵۰۰ هزار ريال آن يارانه بوده است در دو مرحله ۳۷۰ تن و ۴۳۶ تن خريداري شده است.

وي ادامه داد: ۲۲۸ تن قير رايگان از وزارت راه و شهرسازي جهت آسفالت محور هفشجان (امام زاده شاه‌منظر خاتون) پيگيري و تحويل گرفته شد.

باقري تعمير و روشنايي برج‌هاي نوري و روشن شدن آن‌ها بعد از دوسال خاموشي، تعريض و شن‌ريزي معابر چشمه‌زنه و ايجاد سه مورد پارکينگ بزرگ جهت پارک خودرو‌ها، آبياري مکانيزه ميدان محيط‌زيست، چمن کاري و اجراي فونداسيون چراغ تلسکوپي جهت روشنايي را از ديگر اقدامات شهرداري در دوسال اخير دانست.

انتهای پیام1026ج /530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۷:۵۵

6 Jan 2020