کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سياسي:

انقلابي که متکي به مردم است هيپچ‌گاه آسيب نخواهد ديد

9 دی 1394 ساعت 11:38

کارشناس مسائل سياسي گفت: دشمنان در تلاش نابود کردن اصل اسلام در کشور عزيزمان بودند که با لطف خداوند و با حضور حماسي مردم در ۹ دي تمامي اين نقشه‌ها، نقش‌برآب شدند.


به گزارش جهانبین نیوز حجت‌السلام اميرقلي جعفري کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، با تبريک ايام ميلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ميلاد امام صادق (ع) به همه مسلمانان و پيروان راستين آنها و مصادف شدن اين ايام با حماسه بزرگ ۹ دي ماه افزود: يک انقلاب مردمي براي اينکه باقي بماند و استمرا پيدا کند نياز به حضور مردم در همه صحنه‌ها دارد و تمامي دشمان قسم خورده اين مملکت و انقلاب کمر بسته‌اند تا انقلاب اسلامي را از بين ببرند.

وي افزود: در انتخابات سال ۸۸ اتفاقاتي در کشور افتاد، که باعث شد ظرفيتي را که دشمن شناسايي کرده بود از آن ظرفيت بهره ببرد و بتواند بنيان‌هاي اين انقلاب اسلامي را ازبين ببرد و براي براندازي نظام از تمامي ظرفيت‌ها استفاده کرد.

جعفري تصريح کرد: دشمنان اهدافي داشتند و در تلاش نابود کردن اصل اسلام در کشور عزيزمان بودندکه با لطف خداوند و با حضور حماسي مردم در ۹ دي تمامي اين نقشه‌ها، نقش برآب شدند و نشان داد که انقلابي که متکي به مردم است و مردم پشتيبان آن هستند هيچ‌گاه آسيب نخواهد ديد.

نماينده ولي‌فقيه در دانشگاه‌ها افزود: ما در اينجا وظيفه داريم اين حماسه بزرگ را گرامي بداريم و به اعتقاد بنده اين روز يوم‌الله است؛ همان‌گونه که خداوند به حضرت موسي فرمود که ايام‌الله را گرامي بدار و ايام‌الله آن روزهايي هستند که دين خدا و حکومت الهي باقي‌مانده و مردم هم از آن پشتيباني کرده‌اند.

وي در پايان تصريح کرد: از خداوند در خواست مي‌کنم که ماندگاري انقلاب اسلامي ما تا انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج) ادامه پيدا کند و اين عَلم به صاحب اصليش و علم‌دار اصليش برسد.

انتهاي پيام106ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 26394

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26394/انقلابي-متکي-مردم-هيپچ-گاه-آسيب-نخواهد-ديد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir