۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۲۶۳۸۶
شاهکار جديد دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد:

جشن‌ با طعم رقص و پايکوبي در دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد!/از صداي مرغ تخم‌گذار تا صداي عليرضا روزگار

برگزاري جشن‌هاي حاشيه دار در شهرکرد از مدت‌ها قبل اوج گرفته تا اينکه امروز موج آن به دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد رسيد.
جشن‌ با طعم رقص و پايکوبي در دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد!/از صداي مرغ تخم‌گذار تا صداي عليرضا روزگار
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، اوج فضاحت در اين جشن تا حدي بود که به رقص دسته جمعي مختلط دانشجويان رسيد.

مقام معظم رهبري (مدظله العالي) درديدار جمعي از دانشجويان در تاريخ ۲۰ تير سال ۹۴ فرمودند: "اينکه ما بياييم دانشجوها را به خيال خودمان براي نشاط بخشيدن به محيط دانشجويي، به اردوي مختلط ببريم يا کنسرت موسيقي در دانشگاه تشکيل بدهيم، جزو غلط‌ترين کارها است. براي تحرّک دانشجويي و تلاش دانشجويي و نشاط دانشجويي، راه‌هاي ديگري وجود دارد؛ آنها را به گناه نبايد کشاند، آنها را به سمت شکستن پرده‌هاي تقوا -که خوشبختانه جوان متديّن امروزي بر حفظ آن اصرار دارد- نبايد کشاند؛ آنها را به سمت بهشت بايد برد، نه به سمت دوزخ. بله، اين کارها در دانشگاه‌ها اصلاً وجهي ندارد. بنده البتّه نشانه‌هاي اين قضيه و مشکل را خيلي سال قبل -که از سوي يک تشکّل دانشجوييِ آن‌وقت، يک حرکتي در دانشگاه انجام گرفته بود- ديدم و هشدار هم دادم لکن متأسّفانه دنبال نشد و چوبش را هم خورديم؛ چند سال چوبش را خورديم؛ امروز نبايست اجازه اين کارها داده بشود؛ اينها خلاف آزادي‌خواهي نيست، انجام اين کارها نشانه‌ ميل به آزادي و آزادي‌خواهي نيست. اينها همان چيزهايي است که دشمنان جامعه‌ي ايراني و جامعه‌ مسلمان و تمدّن اسلامي و دشمنان خصوص دانشجوي ايراني، دنبال مي‌کنند براي اينکه نگذارند از بين اينها شهرياري‌ها درست بشوند، از بين اينها دکتر چمران‌ها درست بشوند؛ آنها با طهارت زندگي کردند، با تقوا زندگي کردند."

ولي متاسفانه امروز در دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد نمونه‌هاي از اين جشن‌ها ديده مي‌شود که هيچکدام با معيارهاي اسلامي بودن مطابقت ندارد و نهادهاي فرهنگي به هشدارهاي دل‌سوزان فرهنگي و پيامدهاي اجتماعي آن بي‌توجه هستند...


جالب اينجاست که فضاحت اين جشن در حضور استاندار چهارمحال و بختياري، قاسم سليماني و معاون سياسي امنيتي، مرادي و ريس دانشگاه، قاسمي و حراست دانشگاه به همراه جمعي از اساتيد اجرا شد.

لازم به ذکر است اين جشن توسط معاونت فرهنگي به مناسبت تولد حضرت محمد مصطفي (ص) با حضور عليرضا روزگار و علي ضياء در دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد برگزار شد.

گزارش تصويري

انتهاي پيام/۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۷:۳۰

26 Dec 2019