۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۲۶۳۶۹

گلزار شهداي روستاي نمونه ايثارگري کشور به سيستم گرمايشي مجهز شد

سيستم گرمايش گلزار شهداي روستاي نمونه ايثارگري کشور راه اندازي شد.
گلزار شهداي روستاي نمونه ايثارگري کشور به سيستم گرمايشي مجهز شد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر؛ روستاي شيخ شبان در شهرستان بن، به عنوان « نماد ملي گلزار شهداي روستاي نمونه ايثارگري کشور » ۸۴ شهيد را تقديم نظام اسلامي کرده و داراي بيشترين تعداد جانبازان و ايثارگران است.

روستاي سادات نشين « شيخ شبان » از توابع شهرستان بن در استان چهارمحال و بختياري است که در فاصله ۳۹ کيلومتري شمال غربي مرکز استان ( شهرکرد ) و در حاشيه جنوبي رودخانه زاينده ‌رود واقع شده است.

قدرت الله رئيسي مديرکل بنياد شهيد و امورايثارگران استان گفت: با توجه به سرماي شديد هوا در استان چهارمحال و بختياري اکثر گلزار هاي شهدا بصورت مسقف ساخته مي شوند و گلزار شهداي اين روستا نيز جز گلزارهايي است که کار ساماندهي آن به پايان رسيده است.

وي افزود: گلزار شهداي شيخ شبان هر هفته ميزبان کاروان هاي راهيان نور مي باشد که از اين مسير به مناطق غرب و جنوب اعزام مي شوند و برنامه هاي فرهنگي بسياري در اين گلزار هم براي اين کاروان ها و هم در طول سال انجام مي پذريد.

رئيسي اظهار داشت: با توجه به برودت شديد هوا در اين مناطق، اين گلزار نياز به سيستم گرمايشي داشت که به لطف خدا و با مشارکت بنياد شهيد و امورايثارگران و اداره صنعت ، معدن و تجارت و خانواده هاي معظم شهداي اين روستا و با اعتبار بالغ بر۲۱۵ ميليون ريال نصب و راه اندازي شد.

انتهای پیام/1020ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۵۶

27 Dec 2019