کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار لردگان:

مانور زلزله در سطح مدارس لردگان برگزار مي شود

سلام لردگان , 3 دی 1394 ساعت 11:36

معاون فرماندار لردگان از برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي در برابر زلزله و بلاياي طبيعي در مدارس خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛‌ اسدالله جليل در نشست ستاد مديريت بحران در لردگان اظهار کرد: حوادث طبيعي به صورت غيرمترقبه رخ مي‌دهند و دستگاه‌هاي اجرايي در اين راستا بايد به صورت شبانه‌روز آمادگي برخورد با اين حوادث را داشته باشيم.

وي افزود: براي مقابله با حوادث احتمالي کليه اعضا ضمن بالابردن توان آموزشي خود، در آماده باش کامل باشند تا در مواقع حادثه احتمالي از بروز تلفات جاني و مالي جلوگيري شود.

جليل بيان داشت: دستگاه‌هاي اجرايي بايد از ساخت و سازهاي غيرمجاز در حريم بستر رودخانه‌هاي فصلي به منظور پيشگيري از بروز خسارات ناشي از سيلاب‌هاي احتمالي جلوگيري کنند.

معاون فرماندار لردگان از برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي در برابر زلزله و بلاياي طبيعي در مدارس خبر داد و گفت: دستگاه‌هاي ذيربط بايد آموزش‌هاي لازم را براي مقابله با حوادث طبيعي به دانش‌آموزان بدهند و مانورهايي در سطح مدارس به منظور آشنايي دانش‌آموزان برگزار کنند.

اين مسئول تاکيد کرد: در اين زمينه بايد دانش‌آموزان و نسل جوان را در اولويت قرار دهيم و اين آمادگي را براي مقابله با حوادث و بلاياي طبيعي به بهترين وجه ممکن در آن‌ها ايجاد کنيم.

انتهاي پيام1020ج / 630 ل


کد مطلب: 26250

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26250/مانور-زلزله-سطح-مدارس-لردگان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir