۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۶۲۴۶
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

دشمن برای انتخابات 94 بیش از فتنه88 برنامه ریزی کرده است

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمن برای انتخابات 94 بیش از فتنه88 برنامه ریزی کرده است؛ گفت: مجلس خبرگان آینده ما نباید رنگ و بوی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی که امروزه مطرح است را به خود بگیرد.
دشمن برای انتخابات 94 بیش از فتنه88 برنامه ریزی کرده است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در گفتگو با جهانبین نیوز؛ انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین امانت در دست من و شما دانست و گفت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین امانتی است که امام خمینی(ره)، شهدا،رزمندگان و جهادگران با مجاهدت و ایستادگی خود امروز به ما سپرده‌ اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک روزه شکل نگرفته است بلکه شخصیت‌های بلند و ارزشمندی در راه دفاع از انقلاب قربانی شدن تا انقلاب امروز به این مرحله از سعادت خود رسیده است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه وظیفه ما نسبت انقلاب تمام نشده و نخواهد شد گفت: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند، انقلاب ما برای نان و آب دادن به مردم خلق نشده بلکه برای اینکه دین در جامعه زنده نگه داشته و به جهانیان معرفی گردد خلق شده و در واقع یک انقلاب فرهنگی است.

وی با بیان اینکه ما در تحقق اهداف انقلاب اسلامی مسئول هستیم؛ تصریح کرد: وظیفه ما نسبت به این انقلاب تمام نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام  تاکید کرد: از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی، حیات بخشیدن به روح جامعه و نشاندن بشریت بر سر سفره توحید است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در قبال انقلاب اسلامی هیچ گاه به پایان نمی رسد؛ گفت: تا زمانی که دین خدا حاکم و دشمنان به دشمنی با دین خدا آمده‌اند، وظیفه ما هم یک وظیفه مستمر و همیشگی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی را به مراتب پیچیده‌ و گسترده تر از اوایل انقلاب و دروران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: واقعیتی که ما امروز با آن مواجه هستیم آن است که دشمنی امروز دشمنان با انقلاب اسلامی نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه به مراتب پیچیده‌تر، درهم‌تنیده‌تر و مرموزانه‌تر شده‌است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه انقلاب در برابر هجمه‌های گسترده دشمن با سستی و بی‌تفاوتی محافظت نخواهد شد گفت: دشمن امروز از هر روزنه‌ای برای نفوذ در داخل کشور استفاد می کند و قطعا صیانت انقلاب از این فتنه‌ها و دشمنی‌ها با بی‌تفاوتی و خمودگی امکان نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: دشمن می‌خواهد نام انقلاب و جمهوری اسلامی ایران باشد و به تعبیر مقام معظم رهبری یک روحانی هم در رأس امور قرار داشته باشد اما خاصیت و محتوای درونی نظام، استکبار ستیزی، فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی نباشد و فرهنگ و محتوای غرب به جای آن حاکم شود که برای تحقق این نقشه شوم راه های مختلفی را انتخاب کرده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قطعا بدانید یکی از راهای نفوذ دشمن و استحاله انقلاب را مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دانست و دشمن برای این دو انتخابات به مراتب پیچیده‌تر از فتنه ۸۸ برنامه‌ریزی کرده و نقشه کشیده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تایکد کرد: تمرکز دشمن بر روی انتخابات خبرگان بیشتر و حساس تر از مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: شاید دشمن برای پیاده کردن نقشه‌های شوم خود در انتخابات مجلس خبرگان مستقیم وارد نشود و چهره‌ی خودش را آشکار نکند اما به صورت پیچیده یک عده آیت‌الله مسامحه‌کار و گرفتار در بازیگری‌های سیاسی و جناحی که برای آن‌ها مخدوش شدن انقلاب و ارزش‌های اسلامی اهمیتی نداشته باشد را انتخاب و در همه استان‌ها چینش می‌کند، کما این که چینش نیروهای خود را از مدت‌ها قبل آغاز کرده‌اند و تلاش هم کردنده‌اند که در همه‌ی استان‌ها از این افراد چینش شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: متأسفانه دشمن برای هر استانی آدم‌های مسامحمه‌گر که مردم نتوانند چهره واقعی آن‌ها را تشخیص بدهند و مردم تصور کنند که افراد ولایی و محکم در برابر دشمن هستند را چینش کرده‌است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به همه‌ی سیاسیون و خواص تاکید کرد:حرف اول، آخر و هشدار جدی من به همه آن است که مجلس خبرگان رهبری به هیچ وجه نباید در دسته‌بندی‌ها و بازیگری‌های سیاسی بیفتد.

امام جمعه شهرکرد گفت: اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی جزو متن انقلاب است و هیچ کس به معنای راستین و حقیقی کلمه مخالف اصلاح طلبی و اصول گرایی نیست اما آن چه که ما امروز با این دو مواجه هستیم، گرفتار بازیگری‌های سیاسی و جناحی‌بودن است؛ مجلس خبرگان آینده ما نباید رنگ و بوی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی که امروزه مطرح است را به خود بگیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر دلسوزان انقلاب مدام و مستمر تاکید می‌کنند که مجلس خبرگان رهبری نباید در وادی سیاسی‌بازی‌ها بیفتد برای این است که تمام نهادهای سیاسی کشور در دسته بندی های سیاسی افتاد و نه تنها نتوانست نقش آفرینی کند بلکه ضایعات را برای کشور به دنبال داشتند؛ اما تنها جایگاهی که به لطف الهی در دسته‌بندی‌ها سیاسی نیفتاده است و توانسته به خوبی نقش‌آفرینی کند، رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افتادن تصریح کرد: انقلاب را ولایت حفظ می‌کند؛ یعنی باید ولایت فقیه را محکم محافظت و صیانت کنیم تا به کشور آسیب نرسد و بدانیم و آگاه باشیم که با افتادن ولایت فقیه در دسته‌بندی‌های سیاسی کشور و انقلاب آسیب می‌بیند

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۵:۲۱

12 Feb 2020