کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت;

يادواره 17 شهيد دانش آموز و فرهنگي اردل برگزار شد

2 دی 1394 ساعت 11:03

يادواره 17 شهيد دانش آموز و فرهنگي شهرستان اردل با حضور پرشکوه مسئولين و مردم در سالن ورزشي حضرت قمر بني هاشم(ع) شهر کاج برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در اين مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و تبريک به مناسبت سالروز آغاز امامت صاحب الزمان(عج) اظهار داشت:يادواره ۱۷ شهيد دانش آموز و فرهنگي شهرستان اردل که به همت بسيج دانش آموزي شهرستان اردل و با حضور پرشکوه مسئولين و مردم شهر اردل برگزار شده است، در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به نسل هاي چهارم و پنجم انقلاب مي باشد.

جمشيدي آرامش و امنيت کنوني کشور را مرهون مجاهدت جوانان اين مرز و بوم در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحميلي دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز به جهت امنيت کنوني در کشور، رسالت سنگيني بر دوش دارند که اين رسالت با حفظ ياد شهدا و تلاش در جهت آباداني و توسعه کشور در تمامي عرصه ها محقق مي شود.

وي افزود: امروز دشمن با هدف سست کردن روحيه ايمان، شهادت طلبي و باورهاي اعتقادي و ديني در بين مسلمانان و بخصوص جوانان در حال تضعيف آرمان هاي اسلام و انقلاب است که دانش آموزان مي توانند با تبعيت از ولايت فقيه است و علم آموزي موجب مايوس کردن دشمنان انقلاب اسلامي شوند.

در اين مراسم معنوي با برنامه هاي متنوع فرهنگي، ياد و خاطره شهداي دانش آموز و فرهنگي شهرستان اردل گرامي داشته شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 26233

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26233/يادواره-17-شهيد-دانش-آموز-فرهنگي-اردل-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir