۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۲۶۲۰۹
امام جمعه شهر سامان:

حمله به شيعيان ادامه خط انحرافي کشتار مسلمانان توسط فرقه تکفيري، سلفي است

امام جمعه شهرسامان گفت: حمله ارتش نيجريه به شيعيان و هيات عزاداري در حسينه بقيه الله و حمله به شيخ زکزاکي که در حال سخنراني بود، يک جنايت بزرگ عليه شيعيان بوده است.
حمله به شيعيان ادامه خط انحرافي کشتار مسلمانان توسط فرقه تکفيري، سلفي است
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با اشاره به کشتار وحشيانه شيعيان مظلوم نيجريه توسط ارتش اين کشور بيان داشت: ارتش اين کشور احساسات صدها ميليون مسلمان جهان و آزادگان جهان را جريحه‌دار کرده است که در واقع چنين جناياتي بدون ترديد ادامه خط انحرافي کشتار مسلمانان توسط فرقه ظاله تکفيري – سلفي است و در پشت پرده ي اين جنايات، حمايت آمريکا و رژيم صهيونيستي است.

وي در ادامه به يک نکته قابل دقت و قابل تحليل اشاره کرد و افزود: حمله ارتش نيجريه به شيعيان و هيات عزاداري در حسينه بقيه الله و حمله به شيخ زکزاکي که در حال سخنراني بود، يک جنايت بزرگ عليه شيعيان بوده است.

ملک پور افزود: بعد از واقعه حمله به حسينه در نيجريه، ارتش نيجريه به خانه شيخ ابراهيم زکزاکي حمله کردند و ارتش نيجريه ،شيخ زاکزاکي را متهم کرده است به ترور رئيس ستاد مشترک رتش نيجريه و اين در حال است که شيعيان نيجريه ۳۷ سال است بدون سابقه خشونت در نيجريه فعاليت مي‌کنند.

وي با با بيان اينکه در گذشته نيز در روز هاي قدس، عاشورا، و ... شيعيان زيادي در نيجريه به شهادت رسيدند، اذعان داشت: در حا حاضر شيعه کشي ها در کشور هاي اسلامي توسط کشور وهابي عربستان که پشت پرده آن نيز آمريکا و رژيم صهيونيستي است، انجام مي شود.

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه شيعه کشي دلايلي مختلفي دارد که توسط عربستان و قطر اين وهابيون صورت مي گيرد، بيان داشت: عربستان و قطر به دنبال اين هستندکه شيعه ستيزي را به تروريسم دولتي تبديل کنند.

حجت الاسلام محسن ملک پور با بيان اينکه اسلام هراسي، شيعه هراسي و توهين به مقدسات شيعه از طريق آمريکا و از راه دين براي مبارزه با دين واقعي انجام مي شود و دين قلابي را مطرح مي کند ، تصريح کرد: در حال حاضر وضعيت نيجريه بسيار نگران کننده است و رژيم صهيونيستي و آمريکا در اين جنايت هاي نقش اساسي داردند.

وي با بيان اينکه اين حملات به کشور هاي شيعه به نظر بعضي از کارشناسان در راستاي مختلفت با شرکت شيعيان جهان در اجتماع روز اربيعن است ، عنوان کرد: کشورهاي وهابي و امريکا و اسرائيل از نزديک شدن روابط بين ايران و نيجريه ابراز ناراحتي مي کنند و نمي خواهند که کشور هاي اسلامي با ايران پيوند خوب داشته باشند.

امام جمعه شهرستان سامان با اعلام اينکه ما اسلام هراسي ها، شيعه هراسي ها، افراطي گري ها و اين خيانات و جنايات و وحشي گري ها را به شدت محکوم مي کنيم از مجامع بين المللي و حقوقي خواستار پيگيري اين مهم توسط کميته اي حقيقت ياب هستيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۳:۵۰

8 Feb 2020