کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در المپیاد برترین های بسیج کشور:

درخشش ورزشکاران بسیجی چهارمحال و بختیاری

28 آذر 1394 ساعت 12:55

چهارمحال و بختیاری مقام سوم ووشو را در رقابت های لیگ برترین های المپیاد ورزش بسیج کشور، کسب کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: این رقابت ها با شرکت بسیجیان رده سنی نوجوان به میزبانی استان تهران به مدت دو روز از ۲۵ تا ۲۶ آذرماه برگزار شد.

محمد رفیعی، افزود: تیم استان چهارمحال و بختیاری با کسب دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز، توانست عنوان سوم این دوره از رقابت ها در رشته ووشو را کسب کند.

وی با اشاره به مسابقات رشته ورزشی ووشو، خاطرنشان ساخت: امیرعسگریان و مهدی نظری در سبک ساندا مقام نخست و مدال طلا را از آن خود کردند.

رفیعی، خاطرنشان ساخت: علیرضا ابراهیم زاده و بهمن رحیمی نیز در سبک ساندا، مقام دوم و مدال نقره را به خود اختصاص دادند.

وی، کسب مدال برنز و مقام سوم در سبک تالو توسط امیرمحمد اصغرزاده و محمد جواد فتحی را از دیگر عناوین نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در لیگ برترین های بسیج کشور در رشته ووشو برشمرد.

رفیعی، همچنین از درخشش دومیمدانی کاران، کاراته کاران و تکواندو کاران بسیجی استان در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: رضا کیانی مدال نقره رشته کاراته و محمدرضا بابادی مقام اول تکواندو را از آن خود کردند.

وی، افزود: سید رسول حسینیان در پرتاب دیسک و علی مقصودی در پرتاب وزنه توانستند مدال طلا را کسب کنند و علیرضا عالیپور نیز در دو ۸۰۰متر مقام سوم را به دست آورد.



انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 26161

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26161/درخشش-ورزشکاران-بسیجی-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir