۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۶۱۲۴

هيات اجرايي انتخابات خبرگان رهبري در شهرستان کوهرنگ تشکيل شد

معاون فرماندار شهرستان کوهرنگ از تشکيل هيات اجرايي پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان در اين شهرستان خبر داد.
هيات اجرايي انتخابات خبرگان رهبري در شهرستان کوهرنگ تشکيل شد
به گزارش جهانبین، علي بدري بابادي در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر افزود: با حضور دادستان، اعضا هيئت نظارت و ثبت احوال در بخش مرکزي و بخش بازفت و صمصامي، پس از معرفي 30 نفر از معتمدان محلي که مورد تاييد هيات نظارت نيز بودند در نهايت 8 نفر عضو اصلي و پنج نفر عضو علي البدل براي تشکيل هيات اجرايي انتخابات شهرستان کوهرنگ مشخص شدند.

معاون فرماندار کوهرنگ با تاکيد بر اجراي قانون، رعايت بي طرفي کامل معتمدين و ممنوعيت هاي تبليغاتي اعضاء اجرايي و نحوء تشکيل هيئت اجرايي گفت: همانگونه که دکتر روحاني رئيس جمهور محترم تاکيد بر قانون و شفافيت و اخلاق انتخابات دارند تلاش خواهيم کرد يک انتخابات سالم و قانوني با مشارکت حداکثري مردم داشته باشيم.
 
بدري بابادي از پيش بيني 65 شعبه اخذ راي در شهرستان کوهرنگ خبرداد و افزود: اين تعداد شعب اخذ راي ثابت و سيار براي دو جامعه شهري و روستايي شهرستان در نظر گرفته شده است و البته هنوز ميزان  قطعي صندوق تعداد آرا مشخص نشده است.

انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري همزمان با انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هفتم اسفندماه امسال برگزار مي شود.

از حوزه انتخابيه شهرستان هاي فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ نيز يک نفر به عنوان نماينده مردم به مجلس شوراي اسلامي ورود پيدا مي کند.
 
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۴:۵۲

2 Jan 2020