۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۲۶۰۵۸
قهرمانی؛

امیدوارم مردم متوجه شده باشند که از همه لحاظ پاک بودم / از همسرم عذرخواهی می کنم

داور سابق فوتبال کشورمان گفت: «دوست نداشتم در این فصل قضاوتی داشته باشم اما باید خیلی از مسائل را ثابت می‌کردم و به همین دلیل سوت زدم.»
امیدوارم مردم متوجه شده باشند که از همه لحاظ پاک بودم / از همسرم عذرخواهی می کنم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  جام نیـوز، محسن قهرمانی در گفتگو با رادیو مشهد در خصوص خداحافظی‌اش از داوری اظهار داشت: «همه وقتی می‌خواهند در فوتبال خداحافظی کنند کفش‌هایشان را آویزان می‌کنند اما من این سوت‌ها را آویزان کردم و دیگر نمی‌خواهم به داوری فکر کنم. امیدوارم دختر و پسرم از این سوت‌ها در شادی‌ها استفاده کنند.»

وی ادامه داد: «در این مدت سختی‌های بسیار زیادی کشیدم. امیدوارم همه مردم متوجه شده باشند که قهرمانی هیچ تقصیری نداشتم و از همه لحاظ پاک بودم. در این مدت دوستان زیادی داشتم که به من خیلی کمک کردند تا بازگردم اما شرایط بسیار سختی بود و زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داده بود.»

داور سابق فوتبال کشورمان در خصوص نوشته‌ای که روی سینه‌اش وجود داشت مبنی بر اینکه "یا امام رضا همه را به تو واگذار می‌کنم"، یادآور شد: «واقعا همان چیزی که در دلم بود را روی سینه‌ام نوشتم. هر چه دارم از امام رضاست و با کمک او و دوستانم توانستم دوباره به داوری بازگردم. دوست نداشتم از اول فصل قضاوت داشته باشم اما باید خیلی مسائل را ثابت می‌کردم. هم اکنون هم نمی‌خواهم خیلی از مسائل را بیان کنم. حرف‌های زیادی در سینه‌ام است اما فقط می‌گویم همه را به خدای بزرگ می‌سپارم.»

قهرمانی که بغض گلویش را گرفته بود، ادامه داد: «سختی‌های زیادی در زندگی کشیده‌ام اما باز هم راضی به رضای خدا هستم. حتما در یک برنامه مفصل اگر بتوانم مسائل زیادی را خواهم گفت. من در این فصل ۴ بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی سوت زدم و از همه مردم مشهد و دوستانم تشکر می‌کنم که به من انگیزه دادند.»

وی در مورد اینکه آیا در ورزش یا فوتبال خواهد ماند یا خیر، تاکید کرد: «این طور نیست که قهرمانی از ورزش جدا باشد. من با ورزش عجین شده‌ام. تنها فعالیت در فوتبال ورزش به حساب نمی‌آید. من مدت زیادی است که به عنوان دبیر هیأت انجمن ورزش‌های استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنم که بیش از ۱۰ رشته ورزشی زیرمجموعه من هستند که با تلاش دوستان توانسته‌ایم به موفقیت‌های خوبی برسیم.»

داور سابق فوتبال کشورمان ادامه داد: «اینگونه هم نیست که بخواهم کلا از فوتبال جدا شوم. اگر بتوانم به هر شخصی که بخواهد در فوتبال و یا بحث داوری وارد شود، کمک می‌کنم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد اما دوست دارم دیگر فرزندانم در آرامش باشند. از همسر خود هم که در این مدت سختی‌های زیادی را تحمل کرد، عذرخواهی می‌کنم.»

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۰۹

30 Dec 2019