۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۶۰۳۶
طی پیامی:

از زحمات شهردار شهرکرد به پاس حمایت از مجموعه‌های قرآنی تقدیر شد

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی با ارسال پیامی از حسن همکاری شهردار شهرکرد در حمایت از مجموعه‌های قرآنی مردمی تقدیر و تشکر کرد.
از زحمات شهردار شهرکرد به پاس حمایت از مجموعه‌های قرآنی تقدیر شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام علی پروانه مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی با ارسال پیامی از حسن همکاری نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در حمایت از مجموعه‌های قرآنی مردمی تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین علی پروانه به شهردار شهرکرد آماده است:

قرآن هدیه مبارک پرودگار عالم به بشریت و عصاره تعالیم همه انبیاء الهی است. قرآن همان قانون خدایی و ناموس الهی آسمانی است که اصلاح دین و دنیای انسان‌ها را به عهده گرفته و سعادت جاودانه آنان را تضمین کرده است. قرآن، کتاب هدایت، نور تذکر، موعظه، برهان، شفا، حکمت، علم و جلوه خداوند است که نازل شده به قلب رسولش (ص).

در ادامه آمده است: بحمدالله دامنه فعالیت‌های قرآنی کشور با سیر صعودی چشم‌گیری همراه شده که قطعا این رشد و تعالی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بدین‌وسیله از حسن همکاری جناب عالی و مجموعه همکاران شما در شهرداری شهرکرد در حمایت از مجموعه‌های قرآنی مردمی به ویژه موسسه نسیم وحی شهرکرد با مدیریت جناب آقای مسعود داوری، تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات شما ر در مسیر نورانی خدمت به محضر قرآن و اهل‌بیت علیه السلام از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۵:۴۳

30 Dec 2019