کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار کيار در جمع اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران روستاهاي بخش مرکزي کيار (2):

مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ، کيار و دهستان دستگرد نماينده‌اي واحد انتخاب و به مجلس معرفي مي‌کنند

23 آذر 1394 ساعت 8:49

فرماندار کيار گفت: در انتخابات پيش رو همچون گذشته مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار و دهستان دستگرد از توابع شهرستان شهرکرد براي انتخاب نماينده اي واحد در محل شوراي اسلامي راي خود را به صندوق مي‌ريزند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:
قدمعلي مرداني که در جمع دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي روستاهاي شهرستان کيار سخن گفت نکاتي در خصوص انتخابات مجلس دهم را تبيين نمود.
وي گفت: علي رغم جدايي دهستان دستگرد از شهرستان کيار و پيوستن ۴ روستاي اين دهستان به شهرستان شهرکرد اما در انتخابات مجل دهم در روز ۷ اسفند ماه سال جاري اهالي اين دهستان بايد به همراه مردم ۴ شهرستان اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار نماينده‌اي واحد را انتخاب و به مجل دهم معرفي کنند.

فرماندار کيار در ادامه به انتخابات مهم مجلس خبرگان نيز اشاره کرد و افزود: براي اولين بار انتخابات مجلس خبرگان همراه با انتخابات مجلس شوراي اسلامي برگزار مي‌شود که لازم است مردم در اين انتخابات مهم و حياتي حضور و از بين کانديداهاي حاضر شخص مدنظر خود را انتخاب و به مجلس خبرگان معرفي نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 26034

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26034/مردم-شهرستان-هاي-اردل-فارسان-کوهرنگ-کيار-دهستان-دستگرد-نماينده-اي-واحد-انتخاب-مجلس-معرفي-مي-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir