۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۵۹۴۰
فعال عرصه دانشجويي:

روز 16 آذر فرصتي است که نقش پر رنگ دانشجويان را در جامعه يادآوري کنيم

يک فعال عرصه دانشجويي گفت: روز 16 آذر و روز دانشجو، فرصتي است که نقش برجسته و پررنگ دانشجويان، اين قشر عظيم و سرنوشت‌ساز را در جامعه يادآوري کنيم و يادمان نرود که آنها همواره در جهت شکوفايي ايران بزرگ تلاش کرده‌اند.
روز 16 آذر فرصتي است که نقش پر رنگ دانشجويان را در جامعه يادآوري کنيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رضا محمدي با تبريک فرا رسيدن سال‌ روز 16 آذر و روز دانشجو، گفت: همانطوريکه دانشجويان انقلابي  در ۱۶ آذرماه  و در جريان اعتراض دانشجويان دانشگاه تهران به سفر ريچارد نيکسون رييس جمهور وقت آمريکا و در اعتراض به بازگشايي سفارت انگليس ۳ تن از آنها  به نام هاي احمد قندچي، مهدي شريعت رضوي و مصطفي بزرگ نيا به شهادت رسيدند و اين روز به نام روز دانشجو نام گذاري شد فعاليت سياسي دانشجويان همچنان ادامه دارد و اين خود گواهي بر بينش بالاي قشر دانشجويي در کشورمان دارد.

وي با اشاره به اينکه شهادت اين ۳ نفر مقدمه‌اي براي بيدارگري و حق طلبي ملت ايران در انقلاب بزرگ آن زمان شد، خاطرنشان کرد: اين سه دانشجو نامشان را در تاريخ ثبت کردند تا هر ۱۶ آذر را با افتخار به نام‌شان، فهم‌شان و پاي فشاري آنها بر اعتقادشان پاس داريم.

وي تصريح کرد: دانشجويان در اين روز نشان دادند که علاوه بر اينکه اهل دانش هستند ، با آگاهي و بصيرتي باور نکردني آنجايي که انحرافي ببينند با ايجاد يک جنبش با آن مقابله مي‌کنند.

محمدي دي پايان گفت: دانشجويان بايد آفت هايي را که دانشگاه و دانشجو را تهديد مي کند را شناخته و از آن دوري کنند .


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۵:۵۱

29 Dec 2019