کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری:

برگزیدگان جشنواره ایده‌های برتر از تسهيلات مراكز رشد در مسیر تبديل ايده به عمل برخوردار می‌شوند

16 آذر 1394 ساعت 9:17

رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف اصلي جشنواره ایده‌های برتر ایجاد روحیه ایده‌پردازی جوانان و ایجاد انگیزه جهت خلق ایده‌های نوآورانه و تبدیل ایده به ثروت، است.


به گزارش جهانبین نیوز جلسه داوري ۲۷ طرح رسیده به دبیرخانه استاني جشنواره ایده‎های برتر هفته پژوهش و فناوری با حضور رئيس بنياد نخبگان، مسئولین مراکز علمی و پژوهشی استان برگزار شد.

مجتبی بنیادیان رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری در این جلسه اظهار کرد: تعداد ۲۷ ايده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و سه طرح بر اساس نظر داوران که امتیاز لازم را کسب نمودند انتخاب شد.

وی با اشاره به اينكه اين ايده‌ها در زمينه‌هاي برق، شيمي، مواد، مکانیک، پزشکی و نرم‌افزار هستند، افزود: از طرح‌های برگزیده جشنواره در مراسم اختتامیه هفته پژوهش تجلیل به عمل می‌آید.

بنیادیان خاطرنشان کرد: برگزیدگان اين جشنواره از تسهيلات مراكز رشد استان در مسیر تبديل ايده به عمل برخوردار خواهند شد.

رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هدف اصلي اين جشنواره ایجاد روحیه ایده‌پردازی جوانان و ایجاد انگیزه جهت خلق ایده‌های نوآورانه و تبدیل ایده به ثروت، است.

لازم به ذکر است این جشنواره به مناسبت هفته پژوهش و فناوری به همت بنیاد نخبگان استان به عنوان دبیرخانه جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25939

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25939/برگزیدگان-جشنواره-ایده-های-برتر-تسهيلات-مراكز-رشد-مسیر-تبديل-ايده-عمل-برخوردار-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir