۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۲۵۸۹۳
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نفوذ به دنبال جایگزینی تفکر دولتی به جای تفکر ولایی است/ نفوذ تفکر استکبارستیزی را به سازش تبدیل می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان اسلام قصد دارند به جاي اسلامي فکر کردن، خودباختگي را در ميان جامعه اسلامي ترويج دهند و تفکر استکبارستیزی را به تفکر سازش تبدیل سازند.
نفوذ به دنبال جایگزینی تفکر دولتی به جای تفکر ولایی است/ نفوذ تفکر استکبارستیزی را به سازش تبدیل می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران، حجت الاسلام محمدعلي نکونام در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه اظهار داشت: نظام استکباري به دنبال کمرنگ کردن اسلام راستين و ترويج اسلام بي‌خاصيت است زيرا اين گونه اسلامي براي منافع استکبار خطري ندارد.
َ
وي با اشاره به اينکه، در جريان پديده نفوذ، دشمنان اسلام قصد دارند تفکر دولتي را جايگزين تفکر ولايي کنند تصريح کرد: دشمنان اسلام قصد دارند به جاي اسلامي فکر کردن، خودباختگي را در ميان جامعه اسلامي ترويج دهند و تفکر استکبارستیزی را به تفکر سازش تبدیل سازند.

نکونام بيان داشت: تحريف اصول افکار امام راحل و ايجاد ترديد در ميان جامعه اسلامي از ديگر برنامه هايي است که دشمن درجريان پديده نفوذ براي اجراي آن تلاش مي کند.

وي با تسليت رحلت پيامبر اسلام صلي الله و عليه و اله و امام حسن عليه السلام گفت: در همايش عظيم اربعين حسيني عليه السلام با وجود تهديدهايي که صورت گرفته بود، با حضور شيعيان از ۶۰ کشور جهان، دشمنان اسلام قدرت پيروان مکتب اهل بيت عليها السلام را ديدند و اين چيزي است که دشمنان اسلام از آن مي هراسند.

خطيب جمعه شهرکرد زنده نگه داشتن اسلام ناب را مهمترين مسووليت همه مسلمانان به خصوص پيروان مکتب اهل بيت عليها السلام دانست و تصريح کرد: اسلام ظرفيت رشد و بالندگي جامعه انساني را دارد و همه بايد در مسير عمل به آموزه هاي اسلامي حرکت کنند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به وضعيت منطقه خاورميانه بيان داشت : آمريکا به دنبال براندازي تروريسم در اين منطقه نيست و مهمترين دلايل آن نيز جلوگيري از رشد جمهوري اسلامي، فروش سلاح به کشورهاي منطقه و برخورداري از بهانه اي براي حضور طولاني مدت در منطقه است.

وي يادآور شد: برخي نظام هاي موجود در منطقه خاورميانه نيز بقاء خود را در سايه حضور آمريکا در منطقه مي دانند و از ظرفيت هاي اسلام غافل شده اند.

امام جمعه شهرکرد گفت: مبارزه ايران و روسيه با گروه هاي تروريستي در منطقه براي جلوگيري از ورود اين عناصر به داخل کشورهايشان است و اگر امروز با اين گروه ها در عراق و سوريه مبارزه نشود، بايد در خانه خود با اين گروه ها به مبارزه برخيزيم.

وي همچنين با گراميداشت ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار داشت: دانشجويان بايد ظرفيت هاي علمي، فرهنگي و سياسي خود را افزايش دهند و با بصيرت سياسي در عرصه فرهنگي که همان فرهنگ اسلام است، حضوري فعال داشته باشند.

خطيب جمعه شهرکرد همچنين با انتقاد از پروازهاي اندک فرودگاه شهرکرد گفت: اين فرودگاه حداقل بايد روزي يک پرواز داشته باشد و از مسوولان انتظار مي رود براي تحقق اين مهم تلاش بيشتري کنند.

حجت الاسلام نکونام با گراميداشت هفته وقف، جلب اعتماد مردم از سوي متوليان امور وقف براي مشارکت بيشتر در اين صدقه جاريه را خواستار شد.

وي همچنين از مسوولان صنعت بيمه خواست نگاه خدمت رساني را جايگزين نگاه منفعت طلبانه از بيمه کنند و يادآور شد: بخش قابل توجهي از جامعه از خدمات بيمه رضايت ندارند، به خصوص کشاورزان در زمينه خسارت محصولات بيمه شده، از وضعيت پرداخت خسارات رضايت ندارند.

انتهای پیام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۳:۳۲

4 Jan 2020