کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح کانون بسيج ورزشکاران در شهرستان سامان

9 آذر 1394 ساعت 12:57

کانون بسيج ورزشکاران شهرستان سامان افتتاح شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، کانون بسيج ورزشکاران اين شهرستان ، با حضور مسئول بسيج ورزشکاران سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) ، فرمانده نيروي انتظامي و رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعهي از مسئولين شهرستان جهانبخشي با هدف افزايش پويايي و آمادگي دفاعي در بين بسيجيان ورزشکار اين شهرستان افتتاح شد.

سرگرد اله وردي ، مسئول بسيج ورزشکاران سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) با اشاره به اهميت وجود اين قشر بسيج گفت: با توجه به نيازهايي که احساس شد و درخواست هاي مکرر جامعه ورزشي شهرستان، در صدد برآمديم تا مقدمات اوليه افتتاح بسيج ورزشکاران را انجام دهيم که به حول و قوه الهي، اين امر محقق شد و شاهد افتتاح کانون بسيج ورزشکاران شهرستان سامان هستيم.

احمد اله وردي بسط و گسترش فرهنگ و تفکر بسيجي در جامعه ورزشي ، ايجاد زمينه هاي ترويج اخلاق و معنويت در جامعه ورزشي و گسترش فرهنگ و مرام پهلواني را از جمله اهداف کانون بسيج فرهنگيان بر شمرد و افزود: از اهداف ديگر تشکيل و افتتاح کانون بسيج ورزشکاران در شهرستان سامان ، جذب، توسعه، سازماندهي، حفظ انسجام بسيجان و ارتقاي بسيج دهها ميليوني و نيز ايجاد انگيزه مشارکت جامعه ورزشي در زمينه هاي علمي، پژوهشي، اجتماعي مي باشد .

وي ادامه داد: از جمله برنامه هاي اين کانون در بسيج ورزشکاران شهرستان سامان مي توان از ايجاد و تشکيل حلقه هاي صالحين و گروههاي تربيتي و نيز فضا سازي فرهنگي مناسب جهت مسابقات و اماکن ورزشي نام برد.

سرگرد اله وردي از اعزام ورزشکاران به اردوهاي راهيان نور ، فرهنگي و تربيتي و نيز افزايش بصيرت افزائي در جامعه ورزشي شهرستان با موضوعات متنوع و همچنين برگزاري جلسات شوراي عالي قشر و نخبگان در راستاي ارتقاء سطح علمي و پژوهشي کانون بسج فرهنگيان ، خبر داد.

اضافه مي شود: بسيجي ورزشکار ساماني ، عباس احمدي به عنوان مسئول کانون بسيج ورزشکاران معرفي شد.

عباس رحيمي ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان، گفت: امروزه بسيجيان بايد در راستاي خنثي کردن توطئه‌هاي دشمنان پيش قدم باشند و با بالا بردن توان رزمي و آمادگي دفاعي خود هجمه‌هاي دشمنان را ناکام بگذارند.

وي افزود: بسيجي بايد توطئه‌هاي دشمنان را به‌خوبي بشناسد و در راستاي خنثي کردن توطئه‌هاي دشمنان در حوزه جنگ نرم و سخت تلاش و انجام وظيفه کند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان ، ضمن تقدير و تشکر از اداره ورزش و جوانان سامان ، پيشرفت اين اداره را بسيار مطلوب دانست و اظهار کرد: افتتاح اين کانون و توسعه پايگاه‌هاي بسيج موجب يکپارچگي نيروهاي بسيجي مي‌شود.

وي از مسئولان ورزشي و ورزشکاران ساماني خواست تا با حضور فعال و چشمگير خود در کانون بسيج ورزشکاران، به تحقق اهداف بسيج کمک کنند.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س


کد مطلب: 25843

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25843/افتتاح-کانون-بسيج-ورزشکاران-شهرستان-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir