کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در معرفی بسیج کسی بهتر از ولی امر مسلمین نمی تواند معرف این امر باشد

7 آذر 1394 ساعت 8:49

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع بسیجیان شهرستان فارسان گفت: در معرفی بسیج کسی بهتر از ولی امر مسلمین نمی تواند معرف این امر باشد و ویژگی بسیجی را به ما بفهماند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي گرجي رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع بسیجیان شهرستان فارسان اظهار کرد: بسيج سه مقطع راپشت سر نهاده است اولين مقطع از  5 آذر سال 1358 تا 1360 که در اين مقطع دو کار مهم نيز به ثمر رسيده است. اول تثبيت پايه‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران، دوم مبارزه با تنش‌ها و تنش‌آفريني‌هايي که ايادي استکبار جهاني که از هر طرف و همه جا براي سد کردن حرکت‌هاي ارزشمند جمهوري اسلامي ايجاد کردند.

وي به دومين مقطع  از سال 1360 تا 1367 اشاره کرد و گفت:در اين مقطع سپاه و بسيج سه کار مهم انجام دادند. 1- مبارزه با جريان بني‌سعد و منافقين 2- حرکت بزرگ فتح خرمشهر 3- تقويت روحيه شهادت‌طلبي و روحيه بسيجي.

وي به سومين مقطع  از سال 1367 تا 1376 اشاره کرد و گفت: يکي از مهم‌ترين کارهايي که در اين مقطع صورت گرفت سازماندهي گردان‌هاي عاشورا و الزهرا بوده است.

این مسئول بیان داشت: مقطع چهارم از سال 1376 تا به امروز بود که در اين مقطع فعاليت‌هاي بسياري صورت گرفته است که از جمله  آن‌ها، 1- مبارزه با توطئه‌هاي نرم 2- ارتقاء دانش بسيجيان 3- ارتقاء سازمان بسيج مستضعفين.

رزمنده و جانباز  هشت سال دفاع مقدس گفت: در معرفي بسيج کسي بهتر از ولي‌امر مسلمين نمي‌تواند معرف اين امر باشد و ويژگي بسيجي را به ما بفهماند.

گرجي در مولفه بعدي هويت‌بخشي بسيج به سخنان حضرت آقا اشاره فرمود و گفت: معنويت، شجاعت،استقلال، آزادگي،حقير نشدن، حساس بودن، تکيه براميد الهي، ايمان عميق، هوشياري، شناخت دشمن، ايستادگي و مقاومت و حرکت منطقي جز خصوصياتي است که در بسيج از ابتدا بوده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان  به انتظارات رهبري از بسيجي هم اشاره کرد و گفت: 1- پاسداري از هويت ملي و ديني 2- الگو شدن بسيج براي جوانان 3- حفظ فضاي سالم در کشور 4- هدايت جوانان به حق و حقيقت.
 
گرجي در پايان گفت: دشمن پنج گسل را براي رسيدن به اهداف خود دنبال مي‌کند: 1- گسل مردم از مردم 2- گسل مردم از روحانيت 3- گسل مردم از حاکميت 4- گسل مردم در احکام حاکميتي 5- گسل مرجعيت از روحانيت در بحث اقتصادي.

انتهای پیام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 25791

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25791/معرفی-بسیج-کسی-بهتر-ولی-امر-مسلمین-نمی-تواند-معرف-این-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir