کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد:

ایمن سازی پنج نقطه حادثه خیز جاده ارتباطی فرخشهر به گردنه کت

24 آبان 1394 ساعت 10:25

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد گفت: پنج نقطه پر حادثه در جاده ارتباطی فرخشهر به گردنه کت دراین شهرستان ایمن سازی شد.


به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا مالکی اظهار کرد: برای رفع این نقاط پر حادثه ۲۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام گرفته است.
وی افزود: رفع پنج نقطه پرحادثه در دستور کار این اداره بود که با اجرای ۲۰هزار متر مکعب عملیات خاکی شامل بغل بری، کوه بری، خاکبرداری و خاکریزی به منظور ایجاد شانه و ایجاد دید کافی و افزایش ایمنی به انجام رسید.

همچنین وی از ایمن سازی محور شهرکرد – سورشجان در گردنه خلک خبر داد و بیان کرد : این اداره با تعریض ۵ دهانه پل با لوله های فلزی با طول ۴۸ متر و با حجم خاکریزی بیش از ۷۰ هزار متر مکعب نسبت به آشکار سازی و بخشندگی محور مذکور اقدام نمود

همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد با اعلام جدا سازی محور مذکور با نصب نیوجرسی بطول ۱ کیلومتر ادامه داد : این پروژه با هدف ایمنی در تردد وسایل نقلیه با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال انجام شده است.

مالکی تصریح کرد : بمنظور بالا بردن آسفالت و جلوگیری از تخریب سطح رویه آسفالت محور شهرکرد به سورشجان اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد اقدام به پخش فوکسیل با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نمود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرکرد در خاتمه وجود جاده های ایمن را یکی ازمهمترین مولفه ها و زیرساخت های توسعه هر استان دانست و گفت: کاهش تلفات و تصادفات جاده ای مستلزم کارشناسی نواقص فنی محورهای ارتباطی و تلاش برای تأمین اعتبار از منابع استانی و ملی است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25573

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25573/ایمن-سازی-پنج-نقطه-حادثه-خیز-جاده-ارتباطی-فرخشهر-گردنه-کت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir