۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۲۵۵۷۱
مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری:

رسالت مجموعه آموزش فني و حرفه‌اي ارائه مهارت به متقاضيان است

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت مجموعه آموزش فني و حرفه‌اي ارائه مهارت به متقاضيان و کارجويان و ارتقاء مهارت شاغلين است، تا بواسطه آن کارآموزان دانش توام با تجربه و مهارت را فراگرفته و بواسطه آن جذب بازار کار شوند.
رسالت مجموعه آموزش فني و حرفه‌اي ارائه مهارت به متقاضيان است
به گزارش جهانبین نیوز، فیروز احمدي فرماندار شهرستان فارسان در قالب طرح ملي بازديد همگاني از مراکز آموزش فني و حرفه‌اي، از کارگاه‌هاي مرکز فارسان بازديد کرد.

در اين بازديد فرماندار فارسان ضمن تقدير ازمجموعه آموزش فني و حرفه‌اي اظهار داشت: آموزش اصلي‌ترين عامل توسعه منابع انساني است و زيربناي ايجاد اشتغال، ارتقاء توليد و توسعه همه‌جانبه، نيروي انساني مهارت ديده است.

وي افزود برنامه‌ريزي و ارائه مهارت توسط سازمان آموزش فني و حرفه‌اي به خوبي صورت گرفته وتعامل مناسب آموزش فني و حرفه‌اي با ديگر سازمان‌هاي آموزشي به خصوص مراکز آموزش عالي تاثيرات مثبتي در کاهش بيکاري در فارغ‌التحصيلان داشته است.

محمود تقي‌پور مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي استان نيز در اين بازديد با ابراز خرسندي از تعامل موجود، گفت: رسالت مجموعه آموزش فني و حرفه‌اي ارائه مهارت به متقاضيان و کارجويان و ارتقاء مهارت شاغلين است، تا بواسطه آن کارآموزان دانش توام با تجربه و مهارت را فراگرفته و بواسطه آن جذب بازار کار شوند.

گفتني است در اين برنامه فرماندار، بخشدار و جمعي از مديران شهرستان از کارگاه‌ها و تجهيزات مرکز آموزش فني و حرفه‌اي فارسان بازديد نمودند.




بازدید دانش‌آموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای دخترانه از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرکرد

به گزارش جهانبین نیوز، در آغازین روزهای طرح ملی بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، دانش‌آموزان هنرستان فنی دخترانه نافچ به همراه معلمان خود از کارگاه‌های مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران شهرکرد بازدید کردند و از نزدیک با دستاوردهای کارآموزان آموزش‌های مهارتی آشنا شدند.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرکرد ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه بازدید همگانی با هدف آشنایی عموم هم‌استانی‌ها با روند برگزاری دوره‌های آموزشی و شناخت پتانسیل‌های موجود در کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای اجرا می‌گردد.

این مسئول ادامه داد: از آغاز این طرح دانش‌آموزان مدارس و هنرستان‌های دخترانه، دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و آزاد و معلمان و اساتید متقاضی بازدید از کارگاه‌های این مرکز بودند و با توجه به کثرت بالای مراجعات مطابق با برنامه‌ریزی و هماهنگی‎های صورت گرفته دانش‌آموزان در روزهای مشخص به بازدید از کارگاه‌ها دعوت شدند.

وی اضافه کرد: امید است این برنامه بتواند نقش موثری در انگیزش و کشف توانایی‌های بالقوه دانش‌آموزان و حضور موثر آن‌ها در دوره‌های آموزشی مرکز داشته باشد.



استاندارد تدوین شده توسط مربی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد از سوی دفتر طرح و برنامه درسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تصویب شد

به گزارش جهانبین نیوز، بهزاد وهابی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد از تصویب استاندارد پیشنهادی "طراح و سازنده تابلوهای LED ثابت" تدوین شده توسط احمدرضا بنی‌شریف مربی حق‌التدریس کارگاه AVR مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرکرد، از سوی دفتر طرح و برنامه درسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشورخبرداد.

وی ضمن بیان این مطلب افزود: استاندارد آموزشی پیشنهادی مربی و کارشناس این مرکز با تایید دفتر طرح و برنامه درسی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با موفقیت در میان استانداردهای آموزش شغلی این سازمان ثبت گردید.

این مسئول بیان داشت: این استاندارد ویژه کارآموزان رشته برق با حداقل تحصیلات دیپلم برق بوده و به‌مدت ۱۲۰ ساعت ارائه می‌شود و صلاحیت‌هاي حرفه‌اي مدرسان این حرفه را دارا بودن حداقل مدرك تحصيلی فوق دیپلم برق و ۳ سال سابق کارمرتبط دانست.

احمدرضا بنی‌شریف تدوین‌کننده این استاندارد شرح شایستگی‌های این استاندارد را شامل، نصب نرم‌افزار CorelDraw، کار با محيط و نوارابزارها در نرم‌افزار، کار با ابزارها و طراحی و ترسيم در نرم‌افزار، طراحی گرافيکی تابلو، نگارش متن و کار با لایه‌ها در نرم‌افزار، طراحی و ساخت منابع تغذیه در تابلوهای ثابت، طراحی و ساخت فلشر و... معرفی کرد و افزود: این استاندارد با مشاغل مرتبط در طراحی و تحليل مدارات ميکروکنترلر در ارتباط است.

بنی‌شریف ادامه داد: با تایید این استاندارد علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات آن را از سایت سازمان اموزش فنی و حرفه‌ای کشور، در قسمت استانداردهای مهارت و فناوری، استانداردهای آموزش شغل، استانداردهای حوزه صنعت و رشته کنترل و ابزار دقیق و یا لینک زیر دریافت نمایند.

http://research.irantvto.ir/uploads/tarah_v_sazande_corel_drive.pdf



انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۰:۱۴

28 Dec 2019