۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۲۵۴۱۷
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

مسوولان ایران،آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد:مسوولان کشور ،آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانند.
مسوولان ایران،آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانند
به گزارش جهانبین نیوز ،حجت الاسلام محمد علی نکونام،در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد  افزود:مردم و مسوولان راه را برای نفوذ آمریکا به ایران بسته اند و اجازه هیچ گونه نفوذ را به آمریکا نمی دهند.
وی گفت: یکی از خواب هایی که آمریکا دیده بود، نفوذ  در داخل ایران بود ،که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ،راه نفوذ آمریکا بسته شده است و این خواب برای آمریکا تعبیر نشد.
خطیب جمعه شهرکرد تاکید کرد:آمریکایی ها اعلام کرده بودند که در ایران،میانه روها به آمریکا دل بسته اند و به این واسطه در داخل ایران نفوذ می کنند،اما به لطف خدا تمامی راه نفوذ آمریکا به ایران بسته شد.
ایشان  اظهار داشتند:در نظام ایران جمهوری و اسلامی همراه با هم است و اسلامیت و جمهوریت در کنار هم قرار دارند و نباید به واسطه ملی گرایی اجازه نفوذ به آمریکا داده شود.
به گفته وی،دو اشتباه محمد مصدق ،حسن ظن به آمریکایی ها و دوری از اسلام بود که همین عامل به او ضربه زد و دولت موقت نیز همین اشتباهات را تکرار کرد.
نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه شهرکرد گفت:
'نفوذ'یک واژه نیست و نباید به آن جناحی و سیاسی نگاه کرد،بلکه نفود،یک اصل و واقعیت است و باید مراقب نفوذ آمریکا در کشور بود،که ایستادگی در برابر نفوذ دشمنان از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری می باشد.
نکونام تاکید کرد:برجام، نباید زمینه نفوذ آمریکا در کشور را فراهم کند و باید هیات نظارت بر اجرای برجام که از سوی شورای عالی امنیت ملی تعیین می شود به این مساله نگاه جدی داشته باشد.
وی گفت:سیاست جمهوری اسلامی ایران را نظام تعیین می کنند و دولت ها، تاکتیک ها سیاست خارجی را دنبال می کنند.
نکونام تاکید کرد:با همدلی و همزبانی در کشور می توان در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه شهرکرد، از مردم خواست تا در موکب قمر بنی هاشم علیه السلام این استان که به ۲۰۰هزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کند، سهیم باشند.
ایشان  حضور اقشار مختلف مردم در ۱۳ آبان ماه امسال و اعلام انزجار از آمریکا را برگی زرین دیگری در تاریخ استان و کشور دانستند

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۷:۳۸

30 Dec 2019