کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری اولين مسابقه و جشنواره عكس حمل و نقل جاده ای" استان

12 آبان 1394 ساعت 12:43

"اولين مسابقه عكس حمل ونقل جاده ای" استان با هدف ارتقاء فرهنگ ايمني حمل ونقل جاده اي با چند موضوع برگزار می شود.


به گزارش جهانبین نیوز منوچهر سلمان زاده مديركل كل حمل ونقل وپايانه هاي استان با اعلام اين خبر گفت : اين مسابقه با موضوعاتي چون ؛ نماز در سفرجاده اي – ايثار، دفاع مقدس و حمل ونقل جاده اي- ایمنی درحمل ونقل جاده اي- طبیعت(محيط زيست) و حمل ونقل جاده اي - حمل بار - عابرين پياده- راكبين موتورسيكلت سوار - گذشته ،حال و آينده حمل ونقل جاده اي و موضوع آزاد مرتبط با حمل ونقل جاده اي برگزار مي شود. هنرمندان و علاقه مندان مي توانند با ارسال آثار خود در يك يا چند موضوع مختلف در مسابقه شركت نمايند .

وي گفت : بمنظور پررنگ كردن نقش ارتقاءايمني حمل ونقل جاده اي و کارکردهای آن در توسعه پايدار و بمنظور ایجاد ارتباط هنر و حمل و نقل جاده اي با استفاده از نگاه تیزبین هنرمندان عکاس و علاقه مندان به عكاسي برای به تصویر کشیدن زوایای زيباي حمل و نقل جاده اي ، اين مسابقه برگزار می شود.

سلمان زاده درخصوص زمان بندی برگزاری این مسابقه گفت: آخرين مهلت دريافت آثار توسط دبیرخانه این مسابقه ، ۲۰آذرماه امسال مي باشد و پس از داوري آثار توسط اساتيد مجرب اين رشته و انتخاب برگزيدگان ، از عكاسان آثار برگزيده تقدير و در اختتاميه اين مسابقه جوائز نقدي اهدا خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه با شماره هاي ۲۲۴۴۸۵۲-۰۳۸ روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان چهارمحال وبختياري تماس حاصل کنند.

همچنين فرم شرکت در مسابقه نیز از طریق سایت اینترنتی اداره کل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال وبختياري به نشانی: http://charmahal.rmto.ir/Pages/HomePage.aspx قابل دریافت است.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25355

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25355/برگزاری-اولين-مسابقه-جشنواره-عكس-حمل-نقل-جاده-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir