کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

پافشاری بر آرمان ها سد مقاومی است در برابر تهدیدات دشمن

12 آبان 1394 ساعت 9:25

تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان تأکید کرد: پافشاری بر آرمان ها سد مقاومی است در برابر تهدیدات دشمن.


به گزارش جهانبین نیوز، در این بیانیه آمده است:

روز ۱۳ آبان روزی است که در آن خورشید ولایت از سرزمین ایران تبعید می شود اما سربازان و عاشقان خمینی کبیر(ره) با نگاهی عاشقانه و سرشار از عشق به اموزه های الهی و تعالیم آسمانی در سالیان بعد به مبارزه با طاغوت و استکبار برمی خیزند و خطی را ترسیم می کنند که واژگان اصلی و رکن رکین آن مبارزه با استکبار و بویژه شیطان بزرگ در راس همه مستکبران جهانی است.

این بیانیه می افزاید: ۱۳ آبان نشان دهنده این واقعیت است که راه و رسم مبارزه با ستم پیشگان و مستکبران الگویی است ماندگار که از شهیدان راست قامت ایران اسلامی بر ما به ارث رسیده است و اکنون در سایه رهبری حکیمانه و عالمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با تأسی به شهیدان و آرمان خواهی انقلاب اسلامی در مبارزه با خط شیطانی سازش با مستکبرین با تمام وجود تأکید می کنیم.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تأکید می کند: امروز هرچه داریم در پرتو پافشاری بر آرمان هاست و این پافشاری سد مقاومی است در برابر تهدید های دشمنان و دشمن شناسی و حضور در صحنه به همراه بصیرت دینی راه نفوذ دشمن را سد کرده و دست یابی به اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق می کند.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25342

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25342/پافشاری-آرمان-سد-مقاومی-برابر-تهدیدات-دشمن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir