کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

جمهوری اسلامی بر پایه مبارزه با استکبار شکل گرفته است

11 آبان 1394 ساعت 11:22

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: جمهوری اسلامی بر پایه مبارزه با ظلم و استکبار شکل گرفته است و مادامی که آمریکا خوی استکباری دارد استکبار ستیزی ما ادامه دارد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی با اشاره به روز ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار گفت: الآن دنیا به پرچمداری جمهوری اسلامی در مبارزه با ظلم و استکبار معترف است.

وی افزود: بایستی با حفظ انقلابی گری گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

اروجی گفت: واژه «استکبار» از مهم‌ترین واژگان کلیدی در قرآن است و برای نشان دادن یکی از صفات بارز کافران به کار می‌رود که بییش از یکصد بار در قران کریم آمده است و اشد عقوبت برای مستکبرین ذکر شده است.

وی تصریح کرد: اقوام و ملت هایی که بر خلاف دستورات خداوند استکبارستیزی را کنار گذاشتند و عافیت طلبی را در پیش گرفتند بیچاره شدند.

اروجی با بیان اینکه به فرموده رهبری هرچه داریم در پرتو پافشاری بر آرمان هاست گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که این روحیه را از نسل جوان بگیرند.

وی با اشاره به اینکه استکبار سیتزی از روحیه انقلابی مردم است گفت: مادامی که آمریکا خوی استکباری دارد استکبار ستیزی ما ادامه دارد.

اروجی گفت: شعار مرگ بر امریکا و آتش زدن پرچم آمریکا به‌عنوان یک نماد برای مبارزه با سیاست استعماری این کشور نهادینه شده است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، با مهم برشمردن انتخابات خبرگان رهبری گفت: دنیا معترف به این حقیقت است که انچه موفقیت نظام اسلامی را تا کنون حفظ کرده است اصل جامع، کامل و بی نظیر ولایت فقیه است.

اروجی افزود: همه خبرگان و نخبگان واقف هستند و خیلی از بدخواهان اذعان دارند که بهترین شکلی که یک رهبر می توانست از ملت خودش دفاع کند، مقام معظم رهبری این کار را انجام داد.

وی گفت: در انتخابات خبرگان رهبری به کسانی رأی دهید که معتقد به اصل ولایت فقیه بوده و نسبت به شاخص فعلی رهبری که مقام معظم رهبری هستند دچار شک و تردید نباشند.

اروجی ظلم ستیزی را یکی از درس های مکتب امام حسین(ع) برشمرد و توجه به مقوله ظلم و انواع آن را یادآور شد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25330

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25330/جمهوری-اسلامی-پایه-مبارزه-استکبار-شکل-گرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir