۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۵۱۶۷

رسانه ها نقش بسزایی در توسعه صنعت، معدن و تجارت دارند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری گفت: رسانه ها می توانند با نقش خود در اطلاع رسانی نقش بسزایی در توسعه صنعت، معدن و تجارت داشته باشند.
رسانه ها نقش بسزایی در توسعه صنعت، معدن و تجارت دارند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، سید نعیم امامی در نشست هم اندیشی مدیران اقتصادی و رسانه ملی اظهار داشت: بنا به گزارش های صورت گرفته مخاطبان شبکه استانی جهانبین در سه ماهه نخست سال جاری ۱۰ درصد رشد داشته است که این شبکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت فعالیت های رسانه ای زیادی داشته است.

وی تصریح کرد: رسانه ملی با ظرفیت برنامه سازان متخصص وعلمی آمادگی فعالیت در این زمینه را دارد.

امامی افزود:در شرایط کنونی باید بستر سازی کنیم و اقتصادمان را بیمه کنیم که درهمین راستا رسانه ملی میتواند در انعکاس برنامه ریزی های کارشناسان اقتصادی در بخش صنعت،معدن و تجارت نقش موثری داشته باشد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم گفت:این نشست با هدف هم اندیشی درباره نحوه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه صنعت، معدن و تجارت و تغییرافکارعمومی شهروندان نسبت به فعالیت های اقتصادی برگزار شده است.

سید نعیم امامی افزود:رسانه می تواند در انعکاس فعالیت های انجام شده در بخش صنعت،معدن و تجارت به مردم امید بخشی کند و از سوی دیگر با تغییر نگرش ها به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی کمک کند.


انتهای پیام /۱۰۲۸ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۸:۲۱

2 Jan 2020