کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محمد کشتی‌آرای؛

پیش‌بینی بازار طلا و سکه در هفته پیش‌رو

3 آبان 1394 ساعت 9:07

رییس اتحادیه طلا و جواهر پیش‌بینی کرد که بازار طلا و سکه هفته آرامی را پیش‌رو داشته باشد و از طرفی با اجرایی شدن برجام، اوضاع اقتصادی رو به بهبود رفته و در نهایت با تثبیت نرخ ارز، بازار پرثباتی را خواهیم داشت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیوز، محمد کشتی‌آرای با بیان اینکه در هفته گذشته قیمت ارز روند کاهشی داشته است افزود: تصویب برجام باعث شد قیمت ارز روند صعودی خود را متوقف کرده و روبه کاهش رود که همین موضوع موجب جلوگیری از نوسان شدید قیمت طلا نیز شد.

به گفته او در هفته گذشته تغییرات زیادی را در قیمت جهانی طلا شاهد نبودیم و قیمت آن در اوایل هفته حدود ۱۱۷۶ دلار بود که در اواخر هفته با کاهش ۹ دلاری به ۱۱۶۷ دلار رسید. علت این موضوع نیز کاهش میزان داد و ستد و تقاضا در بازار بود.

کشتی‌آرای ادامه داد: به نظر می‌رسد در هفته آتی قیمت جهانی طلا نیز تغییرات چندانی نداشته باشد، چون شاخص‌های اقتصادی آمریکا رو به بهبود است.

 وی با اشاره به اجرایی شدن برجام و تأثیرات آن بر بازار طلا گفت: طبیعی است با اجرایی شدن برجام، اوضاع اقتصادی روبه بهبود می‌رود و برداشتن تحریم‌ها در ماه‌های آینده موجب رونق اقتصادی شده و در نهایت با تثبیت نرخ ارز، بازار پرثباتی را شاهد خواهیم بود.



انتهای پیام/1026ج

 


کد مطلب: 25149

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25149/پیش-بینی-بازار-طلا-سکه-هفته-پیش-رو

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir