۰
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های دولتی اختلافات بین دستگاهی را به جاهای دیگر ارجاع ندهند که این یک آسیب و اشکال است و ما به هیچ وجه نباید دو قطبی بودن باشیم پس باید یدواحده باشیم تا بتوانیم از کشورهای دیگر امتیار بگیریم.
ارجاع اختلافات بین دستگاهی از سوی دستگاه‌های دولتی به بیرون آسیب بزرگی است/ امتیازگیری از سایر کشورها با پرهیز از دوقطبی بودن در کشور
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در همایش شورای هماهنگی حقوقی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در طی دو سال تحریم‌ها به اوج خودش رسید و کشور مجبور بود به جای مطالباتش کالاهای چینی وارد کند و مطالبات زیادی از ما هم بلوکه شد.

وی افزود: منظور ما از مذاکره با دنیا این بود که این تحریم‌های ظالمانه برداشته شوند و رابطه ما با دنیا عادی شود نه اینکه منزوی شویم و تحریم‌ها و قطعنامه‌ها سر جای خودش باقی بماند.

سلیمانی با بیان اینکه کنگره شهدا در ۲۹ استان حداقل یک بار برگزار شده و بعضی از استان‌ها حتی چند بار کنگره شهدای استان‌شان را برگزار کرده‌اند اما این استان تا به حال نتوانسته بود آن را برگزار کند خاطرنشان کرد: طی این دو سال کارهای عمرانی زیادی با وجود بودجه کم در این استان اجرا شده که ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه، برگزاری کنگره شهدا و... از جمله این کارهای عمرانی است.

سلیمانی بیان داشت: انتقاد و مخالفت خوب است ولی آیا الفاظی که در مجلس بکار برده شد درست بود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تحریم‌هایی که گفته می‌شود ظالمانه است مربوط به انرژی هسته‌ایی نیست تاکید کرد: نکته جالب در دوران تصویب برجام این است که رقم قابل توجهی از مطالبات ما از هند برگشته شد و همچنین ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی این استان نیز واریز شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نقیصه مهم در این استان را نبود بحث کارشناسی دقیق و تحقیقات علمی روی پروژه‌ها بویژه آن‌هایی که دربرگیرنده مسائل اجتماعی با استان‌های مجاور است عنوان و ادامه داد: نبود کار کارشناسی باعث بروز این مشکلات شده است و اگر از ابتدا کار کارشناسی مناسب انجام می‌گرفت به این مشکلات نمی‌رسیدیم.

وی با تاکید بر لزوم انجام کار حقوقی در ادارات افزود: متاسفانه در ادارات یک بنیه حقوقی قوی وجود ندارد و اگر کاری انجام بگیرد بعد از مدتی مشخص می‌شود کار خلاف قانون است.

استاندار چهارمحال وبختیاری اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی اختلافات بین دستگاهی را به جاهای دیگر ارجاع ندهند که این یک آسیب و اشکال است و ما به هیچ وجه نباید دو قطبی باشیم پس باید یدواحده باشیم تا بتوانیم از کشورهای دیگر امتیار بگیریم.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۵:۱۲

30 Dec 2019