کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شهرکرد

شعار مرگ بر آمریکا تا نابودی کامل این استعمارگر ادامه دارد/راهکار حل مشکلات اقتصادی اتکا به توان داخلی است نه نگاه به خارج

19 مهر 1394 ساعت 11:08

سردار نقدی با تاکید براینکه ما شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را از شهدا به ارث بردیم افزود: این شعار را تا نابودی آمریکا و اسرائیل ادامه می دهم همانطور که صدام، شاه، شوروی و دیگر ابرقدرتها را با این شعار از صفحه روزگار محو کردیم.


به گزارش جهانبین نیوز سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پنجمین روز برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: وجود ۳۶ هزار دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید در تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نشان از حضور فعال این قشر در سرنوشت کشور دارد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری این روزها حال و هوای دیگری دارد و یاد شهدا عشق و شور در این استان پدید آورده است افزود: هر روز تعداد زیادی از افراد وارد مصلی شده و به این ترتیب عشق خود را به شهدا اعلام می کنند.

سردار نقدی در ادامه گفت: معلمان شهید درس حقیقت هستی را نه با گچ روی تخته سیاه بلکه با خون خود روی صخره های سرد کردستان و ریگ های داغ جنوب نوشتند.

وی حضور حضور گسترده مردم در مراسم های شهدا را نشان از عشق و علاقه مردم در به شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: شهادت یکی از بالاترین درجه های انسانی است و از همین رو شهدا از هنرمندان، ورزشکاران و همه افرادی که برای کشور مقام کسب کردند بالاتر هستند.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با اشاره به این که در روز قیامت تنها شهدا هستند که می خواهند به دنیا باز گردند گفت: چون این افراد می خواهند با بازگشت به دنیا دوباره در راه خدا شهید شوند.

سردار نقدی بیان داشت: خیلی از افراد درک درستی از مقام شهید و شهادت ندارند و این را می توان به جنینی تشبیه کرد که نمی داند در دنیا چه خبر است و از این رو می خواهد در همان دنیا بماند.

وی با اشاره به اینکه اگر ما امروز از دست شاه ظالم رها شده ایم، عراق سرزمین خود را از دست صدام آزاد کرده، مردم لبنان سرزمینشان را از دست صهیونیست ها گرفتند، مردم فلسطین سه با در مقابل اسرائیل ایستاده و پوزش را به خاک مالیدند و مردم یمن امروز با عزت مقابل آمریکا و آل سعود ایستاده و عقب نمی شینند همه را مدیون تفکر شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی درصدد هستن به ملت ایران القا کنند رزق وروزی و آرامش و امنیت کشور به دست آمریکا است و اگر به کشور حمله کند چه خواهد شد ولی ما به آن ها می گوییم روزی به دست خداست و این خلاف منطق شهدا است.

سردار نقدی منطق شهدا را ایستادن در برابر دشمن با دستان خالی دانست و ادامه داد: ما آن روزها در مقابل همه دنیا با دست خالی ایستادیم و این درحالی بود که در ان دوران تنها چند کشور کوچک با ما درارتباط بودند.

وی با اشاره به شهادت شهید همدانی افزود: این شهید بزرگوار طراح و موسس نیروهای بسیج مردمی در سوریه بودند و با حضور خود در سوریه معادلات قدرت را بر هم زد.

رئیس بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: اگر صهیونیست ها از حرب الله در لبنان می ترسیدند امروز با حزب الله دیگری در سوریه مواجه هستند و بزرگ ترین قدرت مردمی در سوریه در مقابل آن ها ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه نظامی آمریکا بطور سالانه ۷۰۰ میلیارد دلار است و ۹ هزار کلاهک هسته ای دارد که ۳ هزارتای آن آماده شلیک هستند ادامه داد: آمریکایی با این شرایط در مقابل ایران به زانو در آمده و از ایران می خواهد شعار مرگ بر آمریکا را فراموش کرده و حتی در نطق سالانه اوباما در سازمان ملل هم این خواهش آمده است.

سردار نقدی با تاکید براینکه ما شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را از شهدا به ارث بردیم افزود: این شعار را تا نابودی آمریکا و اسرائیل ادامه می دهم همانطور که صدام، شاه، شوروی و دیگر ابرقدرتها را با این شعار از صفحه روزگار محو کردیم.

وی با اشاره به سختی هایی که این روزها کشور با آن مواجه است بیان داشت: در زمان جنگ هم تحریم و سختی بود و حتی سختی های شهادت و جانبازی هم به آن اضافه شده بود اما مردم آن زمان با ایستادگی بر سختی ها پیروز شدند و امروز هم باید ایستادگی کنیم تا پیروزی.

نقدی نگاه به خارج از کشور را بیهوده عنوان و خاطرنشان کرد: اینکه امروز ارتش های دنیا در مقابل ایران به زانو در آمدند حاصل تلاش رزمندگان در دوران جنگ است و اگر می خواهیم در زمینه اقتصادی همه کشورها را به زانو در آوریم باید مانند دوران دفاع مقدس عمل کنیم.

رئیس بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ما تا آخرین نفس و با آخرین خون خود راه شهدا را ادامه می دهیم و با آن ها عهد می بندیم که تا آخر بر سر عهد خود با ولایت بایستیم و این راه را ادامه دهیم.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه ایران با ادامه راه شهدا بسیاری از نقاط کلیدی آمریکا را از دستش خارج ساخته گفت: رژیم غاصب اسرائیل در محاصره کامل سربازان اسلام است و و ان شاالله به برکت خون شهدا و تدابیر رهبری پرچم خود را در بیت المقدس به اهتزاز در آورده و در مسجدالقصی نماز بخوانیم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 24910

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/24910/شعار-مرگ-آمریکا-نابودی-کامل-این-استعمارگر-ادامه-راهکار-حل-مشکلات-اقتصادی-اتکا-توان-داخلی-نه-نگاه-خارج

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir