۰
plusresetminus
هنرمندان صنایع دستی روستایی استان چهارمحال و بختیاری در اولین نمایشگاه توانمندی های روستاییان در عرصه اقتصاد مقاومتی حضور داشتند.
حضور هنرمندان روستائی چهارمحال و بختیاری در اولین نمایشگاه توانمندی های روستاییان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت : در این نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی روستایی قابلیت ها و توانمندی های خود را در عرصه اقتصاد مقاومتی در معرض نمایش گذاشتند.

مهرداد رئیسی با بیان اینکه افزایش نقش روستاییان در اقتصاد کشور، جلوگیری از مهاجرت های بی رویه روستاییان به شهرها و نقش روستاییان در ایجاد اشتغال و درآمد خانوار روستایی را می توان از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست افزود: بیشترین قابلیت های صنایع دستی استان در بخش روستایی مشغول فعالیت و تولید می باشند که نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.

رئیسی با اشاره به مشارکت تعاونی های صنایع دستی در رشته های سرمه دوزی، گلیم بافی، البسه محلی، برپایی سیاه چادر عشایری با ارائه صنایع دستی عشایری، سوغات محلی و پخت غذاهای محلی افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده است.


انتهای پیام/۱۰۲۸ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۵۱

14 Feb 2020