۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۴۸۶۱
سرلشگر جعفري:

فتنه هسته اي بزرگ‌تر از ساير فتنه ها است/ مراقب طمع آمريكا در دوران پساتحريم باشيم

فرمانده كل سپاه پاسداران تاكيد كرد: بايد مراقب حضور آمريكايي ها در دوران پساتحريم در كشور و منطقه باشيم و اجازه ندهيم در اين روزها انقلاب با جهموري اسلامي مبادله نشود چون اين دو لازم و ملزوم هم هستند.
فتنه هسته اي بزرگ‌تر از ساير فتنه ها است/ مراقب طمع آمريكا در دوران پساتحريم باشيم
به گزارش جهانبین نیوز سرلشگر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران در مراسم كنگره شهدا چهارمحال و بختياري اظهار كرد: استان چهارمحال و بختياري يكي از استان‌هاي موثر در تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و انقلاب است.

وي با بيان اينكه در اين نشست‌ها و كنگره ها بايد به ترسيم راه شهدا بپردازيم و بدانيم شهدا از چه اصول، راهبردها و خط و مشي پيروي كردند ادامه داد: بايد تلاش كنيم در اين مسير و به دنبال تحقق آن باشيم.

وی با اشاره به آيه ۱۴۶ سوره آل عمران بيان داشت: راه شهدا همان است كه قرآن ترسيم كرده و عبارت است از سست نشدن در برابر فشارها و سختي ها و تحريم ها، عدم نشان دادن ضعف و سستي در مقابل دشمن، نداشتن نرمش در مقابل دشمن و... .

سرلشگر جعفري تاكيد كرد: دشمنان اسلام و برخي افراد در كشور به اين اصول اساسي توجه ندارند و مردم را به سازش در مقابل دشمنان ترغيب مي‌كنند.

وي با تاكيد بر لزوم شناخت راه صحيح انقلاب تصريح كرد: اوايل انقلاب تشخيص راه انقلاب و شناخت دوست از دشمن آسان بود اما امروزه در عرصه جنگ نرم قرار داريم و در بخش‌هاي مختلف فكري، سياسي و اعتقادي به راه افتاده است تشخيص راه سخت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه گفت: در طول دوران بعد از انقلاب با چهار فتنه بزرگ مواجه بوديم كه توسط دشمنان انقلاب آمريكا و خصوصا همراهان او در منطقه و برخي طرفداران داخلي كه مخالفان راه راستين انقلاب بودند رقم خوردند.

سرلشگر جعفری اولين فتنه را راه انداختن اختلافات جنگ داخلي كه بيشتر دشمنان داخلي در آن نقش داشتند دانست و اضافه كرد: فتنه دوم در تاريخ دوم خرداد شكل گرفت و در آن دشمن به دنبال توقف انقلاب اسلامي بوده وبا هوشياري و بيداري مردم بصير از اين فتنه عبور كرديم.

وي فتنه سوم را در هشت ماهه سال ۸۸ دانست و بيان داشت: اين فتنه بسيار سخت و پيچيده بود و با آگاهي مردم به حماسه ۹ دي ختم شد.

وي با اشاره به پيام ۹ دي و انتقال اين پيام به مردم دنيا گفت: تنها راه سعادت جوامع اسلامي اطاعت از ولايت‌فقيه است و فتنه هسته اي فتنه بزرگتر است كه دشمنان با آن بيشترين فشار را به مردم وارد مي‌كنند.

سرلشگر جعفري ادامه داد: رهبر قبل از تشكيل اين دولت فرمودند من براي حل اين مشكل تصميم گرفتم فاز جديد مذاكرات انجام شود و امروز اگر اين مذاكرات به نتيجه رسيد مسير تصويب آن بر عهده رهبري است.

وي تاكيد بر اينكه: نكته اساسي و مهم بعد از توافق و تصويب برجام اين است كه ما وارد فضاي جديد مي‌شويم كه دشمنان انقلاب چه در داخل و چه در خارج به دنبال سوءاستفاده از اين مسير براي انحراف مسير در انقلاب هستند و رهبر براي اين خطر مدام تذكر مي‌دهند.

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره سخنان رهبر افزود: چند روز بعد از اتمام مذاكرات فرمودند امريكايي ها براي ورود به ايران نقشه كشيدند و اشاره مي كنند به ورود آمريكا به كشور در دوران پساتحريم ورودشان به منطقه.

وي نفوذ دشمن را يكي از تهديدهاي بزرگ براي كشور دانست و خاطرنشان كرد: به اين دليل است كه شرايط جديدي در دوران پساتحريم بوجود مي آيد و رهبر نفوذ سياسي در اين زمينه را از همه مهم‌تر مي‌دانند.

سرلشگر جعفري يكي از نشانه‌هاي اين نفوذ را ايجاد خلل در باورهاي انقلابي مردم عنوان و گفت: اين نفوذ به طور غيرمستقيم در حرفهاي مطرح شده و ارزشهاي اسلام و انقلاب را زير سوال مي‌برد.

فرمانده سپاه پاسداران مقاومت در برابر زورگويي هاي دشمن و تسليم نشدن در برابر اين زورگويي ها را بسيار مهم دانست و تاكيد كرد: بنا بر فرموده رهبر عده اي به دنبال توقف انقلاب هستند و برخي حرفهايي مي‌زنند كه منبع آن اتاق فكرهاي خارجي است و معتقد هستند انقلاب تمام شده است.

وی تبديل انقلاب به جمهوري اسلامي را از حرفهاي خطرناك پوشش دار عنوان و ادامه داد: انقلاب اسلامي قابل تبديل به جمهوري اسلامي نيست و اينها لازم و ملزوم هم هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران توجه همگي به نفوذ فكري و فرهنگي دشمنان را بسيار مهم دانست و بيان داشت: حيات، عزت، اقتدار و عظمت ايران به داشتن و حفظ انقلاب است.

سرلشگر جعفری مزيت برتر جمهوري اسلامي را داشتن روحيه انقلابي بيان و تاكيد كرد: دشمنان جرات نگاه چپ انداختن به انقلاب را ندارند و اين به دليل وجود همين روحيه است.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۶:۵۲

29 Dec 2019